Lianne van der Kruk is sinds juni 2007 werkzaam bij ilse media dochter newrulez 'the youth interaction company'. newrulez is een 'mediabedrijf nieuwe stijl', waar wordt geopereerd op het raakvlak tussen marketing en media. Newrulez ontwikkelt en exploiteert sites voor en door jongeren, waaronder onder andere: Kaboem.nl, Cu2.nl, Shopgirl.nl, Fancy.nl, Extrafris.nl, Partyscene.nl en Girlscene.nl.
Voordat zij aantrad bij newrulez was Van der Kruk werkzaam bij ilse media in diverse marketing en development functies. In de laatste vier jaar als manager marketing en communicatie.
Projecten:
Invoering nieuwe Corporate ID voor ilse media (de vingerafdruk)
Opzetten & ontwikkeling cursus Crossmedia A in samenwerking met SRM (start januari 2007)
Consumenten marketingcampagne voor Startpagina (de fluisteraar, het restaurant en acupunctuur commercials, 2006)
Sponsoring van de Dam tot Damloop door Startpagina
Alle persberichten van ilse media
Opzet van STIR en verdere ontwikkeling (mede-initiatiefnemer en oud bestuursvoorzitter)
ilse media events: ilse media offline (2005) en ilse media 2.0 (2006)
Sponsoring door ilse media van Picnic '06
TV-campagne voor ilse mail (januari 2004)
Zoek het zomerwoord - zoekactie op ilse.nl (2003)
Aanlevervoorwaarden - onderhandelingen tussen 5 internetexploitanten en PMA digital
Voordat ze bij ilse media kwam werken werkte Lianne van der Kruk in Moskou bij Independent Media. Daar viel de website van de Moscow Times (www.themoscowtimes.com) onder haar verantwoordelijkheid. "Ik heb letterlijk met de voetjes in de modder de ins en outs van internet geleerd. Zakendoen met een Russische programmeur, die al mijn mailtjes eerst door een vertaalprogramma moest halen leerde mij een stuk meer over mijn eigen vak: communicatie. Wil je leren to the point te communiceren? Dan is dit echt een aanrader :-)"
Mooi initiatief! Gaat Ilse het geboden bedrag nog verdubbelen of iets dergelijks? 😉
De teller staat de hele avond al op 750,-. Waar blijven al die internetmiljonairs nou?
‘k heb er weer een schepje bovenop gedaan. dat kan hoger hoor.
inderdaad een zeer goed initiatief!!
@Lianne, het linkje naar ilse media doet het niet helemaal. ‘k kom weer op deze site . . .
Peter, heb de link net aangepast. Top trouwens dat je meebiedt! Zit er bij een startende ondernemer nog niet in 😉
je kan het terug verdienen hoor . . .
Leuk zo’n lang woord in het begin van de post. In de RSS feed wordt mijn hele site daardoor omgegooid…. Wat een woord niet al aan schade kan aanrichten
Je bent niet de eerste die hierover klaagt Stephan, heb inmiddels de titel aangepast en zal zo een ReSync doen waardoor het binnen enkele minuten verholpen moet zijn!
@ Steijn: Ergens wil ik natuurlijk wel graag een ‘echte duit’ in het zakje doen! Maar daarover moet ik nog even overleg gaan plegen met de bazen hier…. hopelijk daarover later meer!
@ Mike – Goeie! Bij deze een oproep aan alle internetmiljonairs: Miljonairs verenigt u – biedt voor ’t goede doel en help die kindertjes aan fijnefeestdageneneengelukkignieuwjaar! Echt, what goes up – must come down 🙂
Gerelateerde artikelen
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!