Een sterk merkverhaal vertel je live aan je klanten #ADV
Hoe plezierig zou het zijn om in dit digitale tijdperk je klanten af en toe in de ogen te kunnen kijken? Om ‘live’ de reactie van klanten op je merkverhaal te voelen en hun behoeftes te ervaren? Events en activaties zijn een effectieve manier om in contact te blijven met je doelgroep. Live communicatie inzetten in je marketing- en communicatiestrategie zorgt voor impact en merkvoorkeur.
Tijdens de allereerste editie van The Experience Conference op 8 december in Amsterdam staat deze live interactie met de klant centraal. We helpen jou als marketeer aan de meest actuele informatie op het gebied van live brand experience.
Wees er snel bij en profiteer alleen nu nog van een early bird-korting t.w.v. 100 euro!
Wat kun je verwachten?
Op het podium van het event staat onder andere Kevin Jackson (VP van het Britse George P Johnson). Hij laat je verschillende best practices zien die aantonen hoe experience marketing zorgt voor een andere, uitdagender verbinding met de consument of klant.
Willem-Albert Bol (de Persgroep) is groot voorstander van live communicatie met klanten. “Sterke merken hebben een goed verhaal. En een goed verhaal breng je live”, zegt hij. Bol vertelt je tijdens het event over de positie van live-communicatie in de marketingmix. Zo helpt hij jou aan nieuwe ideeën.
Profiteer alleen nu van een early bird-korting t.w.v. 100 euro!