Je bekijkt een artikel van

Een contentmaker is nog geen contentmarketeer #adv

5 augustus 2020, 08:44

We snappen, filmen en bloggen er massaal op los. Dat blijkt ook uit de cijfers van onder andere YouTube, waarop iedere minuut zo’n 300 uur aan film wordt geüpload. Het maken en plaatsen van content is dan ook geen kunst. Het maken van effectieve content en die strategisch inzetten wel. Maar hoe maak je content effectief en wat is nou eigenlijk een contentstrategie? Hoe analyseer je jouw content en hoe maak jij het verschil? Dat zijn de dingen die je leert tijdens de NIMA Mastercourse Contentmarketing, waarbij je in 3 dagen tijd wordt omgetoverd in een echte contentmarketeer! Start op 25 augustus met de Mastercourse Contentmarketing en start met jouw contentstrategie.

Schrijf je nu in

NIMA is het Nederlands Instituut voor Marketing, een beroepsvereniging voor professionals in het marketingvak. We bieden marketeers de gelegenheid elkaar te ontmoeten en van elkaar te leren op verschillende niveaus: omdat ze in dezelfde specialisatie hebben, omdat ze in elkaars directe omgeving werken of omdat ze op een vergelijkbaar niveau functioneren. NIMA heeft een divers aanbod (bij-) scholing en opleiding via korte eigen marketingtrainingen en is bekend als het instituut waar je examen kunt afleggen op NIMA A-, B- of C-niveau. NIMA is aangesloten bij de European Marketing Confederation. Sluit je aan bij NIMA!

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!