Je bekijkt een artikel van

Een contentmaker is nog geen contentmarketeer #adv

4 november 2019, 09:58

Tegenwoordig maakt bijna iedereen content. We snappen, filmen en bloggen er massaal op los. Dat blijkt ook uit de cijfers van onder andere YouTube, waarop iedere minuut zo’n driehonderd uur aan film wordt geupload. Het maken en plaatsen van content is dan ook niet echt een kunst. Het maken van effectieve content en die strategisch inzetten, is dat des te meer. Maar hoe maak je content effectief en wat is nou eigenlijk een contentstrategie? Hoe analyseer je jouw content en hoe maak jij het verschil? Dat zijn de dingen die je leert tijdens de NIMA Mastercourse Contentmarketing, waarbij je in drie dagen tijd wordt omgetoverd in een echte contentmarketeer! Start op 15 november met de Mastercourse Contentmarketing en start met jouw contentstrategie.

Schrijf je nu in

NIMA, Nederlands Instituut voor Marketing, is de beroepsvereniging en het exameninstituut op het gebied van marketing. We ondersteunen marketeers gedurende hun carrière met kennis, contactmomenten en inspiratie. We geven middels examens en certificering duiding aan kennisniveaus en werkervaring. Ons doel is om iedere marketeer via verschillende leervormen en op ieder gewenst niveau zijn/haar persoonlijke groei en professionele ontwikkeling in het vak mogelijk te maken.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!