Dutch Bloggies 2005

27 december 2004, 19:05

De verkiezingen voor de Dutch Bloggies 2005 gaan binnenkort van start. Eenieder wordt vanaf 1 januari in de gelegenheid gesteld in diverse categorie?n zijn drie favorieten voor te dragen. Uit de daaruit voortvloeiende lijst van nominaties wordt vervolgens per categorie een top-10 samengesteld. De categorie?n zijn o.a. kunst & cultuur, nieuws, humor, politiek en muziek. Jammer dat ze geen gehoor hebben gegeven aan het verzoek om ook een categorie business en corporate blogs op te nemen. Daarmee missen de Dutch Bloggies wat mij betreft een categorie waardoor het ook de aandacht zou kunnen krijgen van het onderwijs en bedrijfsleven (lees: adverteerders, sponsors).

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

3 Reacties

    Pierre

    Inderdaad een gemiste kans.


    27 december 2004 om 19:15
    Christ / Adverto

    Tja… een categorie business en corporate blogs was toch eigenlijk een kleine moeite geweest. Zeker omdat ze toch al best een groot aantal categorieën hebben, dan had business en corporate blogs er nog wel bij gekund.

    De Dutch Bloggies zijn natuurlijk ontstaan vanuit de traditionele weblogs (de “dagboeken en linkdumps). Vanuit dat opzicht zijn de businessblogs een beetje een vreemde eend in de bijt… Maar het hele webloggebeuren evolueert natuurlijk razendsnel en hadden ze deze ontwikkeling (businessblogs dus) in mijn ogen niet mogen missen.

    Misschien volgend jaar? (of toch nog alsnog dit jaar?)


    28 december 2004 om 07:38
    Remco

    We zijn nog bezig met een dergelijke categorie, het zou dan om een gesponsorde categorie gaan.. we zijn dus wel meegegaan met onze tijd 😉


    28 december 2004 om 11:37

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!