Drie essentiële innovaties voor marketeers

8 september 2015, 08:21

Deze technieken bepalen met marketinglandschap de komende drie jaar

Meer dan ooit wordt marketing gedreven door technologische ontwikkelingen. Wil je als marketeer relevant blijven dan is het noodzakelijk om te innoveren en de kansen te zien binnen deze ontwikkelingen. Want wil je over twee jaar voorlop lopen, dan zal je nu aan de bak moeten met de innovaties die dán relevant zijn. Welke dat zijn? Dat lees je in dit blogbericht.

Als marketeer is innovatie essentieel om te overleven. Als ondernemer in de marketing technologie ook! Wij zitten in de gelukkige positie dat we drie jaar geleden zijn gaan werken aan oplossingen om om te gaan met grote hoeveelheden data en het automatiseren van werk (lees ook dit blogbericht uit 2012). Dat heeft ervoor gezorgd dat we nu

Peter van der Schaar
Directeur/Eigenaar bij Marketing Makers & Basedriver bij Basedriver

Ik ben oprichter en marketing opperhoofd bij Basedriver: een online platform waarmee we de verbinding leggen tussen campagnes, content en data. Met Basedriver heeft jouw marketing team: - Altijd actuele en accurate marketingdata - Zelf de mogelijkheid om campagnes te verzenden - Minder tijd nodig voor campagne management - Meer relevante en persoonlijke communicatie Hierdoor hebben marketeers de mogelijkheid om onafhankelijk te werken van andere (IT) afdelingen, creëeren ze persoonlijke campagnes en verstuuren ze die naar de juiste ontvangers. Database marketeers die met Basedriver werken hoeven zich niet meer druk te maken over handmatige lijstjes. data wordt automatisch toegevoegd en gecontroleerd. Je houdt dus meer tijd over voor analyse. Door de uniforme werkwijze van het marketing team met Basedriver zijn marketeers sneller ingewerkt en behalen meer resultaten behalen, tegen lagere kosten.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!