Domme vrouwen klikken op AdWords advertenties

15 juni 2004, 03:38

Uit demografisch onderzoek naar het klikgedrag op zoekresultaten-pagina’s blijkt dat domme, onervaren, werkloze en vrouwelijke internetters meer op betaalde (AdWords) plaatsingen vertrouwen dan hun tegenhangers. Meer demografische gegevens met betrekking tot zoekmachine marketing kan men overigens lezen in het recente onderzoeksrapport van iProspect (pdf) (via mangold.nl).

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

1 Reactie

    Wilfred

    hebben we ’t hier over de tegenhangers van domme, werkloze vrouwen of de tegenhangers van de betaalde vermeldingen?


    16 juni 2004 om 09:29

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!

Welke nieuwsbrief