Broad Match-zoekwoorden (breed zoeken) in zoekmachine-optimalisatie heeft voor- en nadelen. Aan de ene kant is dit een handig matchtype om…
Voldoende zoekvolume is het uitgangspunt van succesvolle AdWords-campagnes. Dit geldt vooral voor nieuwe bedrijven met innovatieve producten of ondernemingen die…
Met de introductie van de nieuwe AdWords-interface is wat niemand ooit verwachtte, dan toch gebeurd: de polarisatie binnen het AdWords-landschap…
En daar was ‘ie plotseling: de Google AdWords HI-score. Een nieuwe score die Google inzet om aan te geven hoe…
Binnen de AdWords-markt lopen de kosten per klik ieder jaar op. Het is dus de uitdaging voor iedere marketeer om…
Met de komst van de expanded text ads (ETA’s) en het stopzetten van het standaard formaat tekstadvertentie is het ons adverteerders moeilijker…
Het was een frisse dinsdag op 3 november 2009 toen Google officieel bekendmaakte dat iedereen sitelinks kon toevoegen in AdWords.…
Gebruik AdWords zoekadvertenties in de Google Play Store waardoor jouw app beter op kan vallen tussen jouw concurrentenDe zoekfunctie is…
Hoe zijn de bodaanpassingen in jouw Adwords-account ingesteld? Zijn dit afgeronde percentages, zoals +20 procent, -10 procent, -50 procent, enzovoort?…
In mei 2015 is Google’s Gmail Sponsored Promotions (GSP) opgenomen in de user interface van Google AdWords. GSP-campagnes kunnen hierdoor…
Bijna iedereen bezit tegenwoordig een smartphone. Dit begint al op jonge leeftijd: uit onderzoek is gebleken dat 12-17 jarigen bijna…
Jaaaah, de lijstjestijd is weer aangebroken! In dit artikel eens een keer niet een overzicht van 2014 of de trends…