Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Zo werken Broad Match-zoekwoorden in Google Ads

Broad Match-zoekwoorden (breed zoeken) in zoekmachine-optimalisatie heeft voor- en nadelen. Aan de ene kant is dit een handig matchtype om…

Laag zoekvolume? Haal meer uit je AdWords-campagnes

Voldoende zoekvolume is het uitgangspunt van succesvolle AdWords-campagnes. Dit geldt vooral voor nieuwe bedrijven met innovatieve producten of ondernemingen die…

De nieuwe Google AdWords-interface: zes redenen om over te stappen

Met de introductie van de nieuwe AdWords-interface is wat niemand ooit verwachtte, dan toch gebeurd: de polarisatie binnen het AdWords-landschap…

Alles wat je moet weten over de Google AdWords HI-score

En daar was ‘ie plotseling: de Google AdWords HI-score. Een nieuwe score die Google inzet om aan te geven hoe…

Modified broad search in vogelvlucht: waarom moet je het gebruiken en hoe pas je het toe?

Binnen de AdWords-markt lopen de kosten per klik ieder jaar op. Het is dus de uitdaging voor iedere marketeer om…

Zo creëer je advertenties op maat met de nieuwe IF-functies in AdWords

Met de komst van de expanded text ads (ETA’s) en het stopzetten van het standaard formaat tekstadvertentie is het ons adverteerders moeilijker…

De invloed van advertentie-extensies in AdWords

Het was een frisse dinsdag op 3 november 2009 toen Google officieel bekendmaakte dat iedereen sitelinks kon toevoegen in AdWords.…

Bovenaan zoekresultaten in Google Play Store met AdWords zoekadvertenties

Gebruik AdWords zoekadvertenties in de Google Play Store waardoor jouw app beter op kan vallen tussen jouw concurrentenDe zoekfunctie is…

Het belang van precies de juiste bodaanpassingen in Adwords

Hoe zijn de bodaanpassingen in jouw Adwords-account ingesteld? Zijn dit afgeronde percentages, zoals +20 procent, -10 procent, -50 procent, enzovoort?…

Nieuw binnen AdWords user interface: Gmail Sponsored Promotions

In mei 2015 is Google’s Gmail Sponsored Promotions (GSP) opgenomen in de user interface van Google AdWords. GSP-campagnes kunnen hierdoor…

AdWords-campagnes puur gericht op bellen?

Bijna iedereen bezit tegenwoordig een smartphone. Dit begint al op jonge leeftijd: uit onderzoek is gebleken dat 12-17 jarigen bijna…

12 goede voornemens voor 2015

Jaaaah, de lijstjestijd is weer aangebroken! In dit artikel eens een keer niet een overzicht van 2014 of de trends…