Do not show the USP

6 mei 2005, 04:30

Het is vrijdag, tijd voor een posting in de bier, sex & reclame-categorie 😉 Via 31st second deze week een prachtige ad gezien, waarin de kracht juist zit in het tonen van het effect in plaats van de USP: de Push-up BH van Chantelle

Erik van Roekel
Product Owner Chatbot bij ING

Marketingprofessional met ruime ervaring in diverse internetprojecten in de financiële dienstverlening. Passie voor social media en internet in het algemeen. Stond aan de wieg van het ING Webcare Team in 2009 en gaf er 1,5 jaar leiding aan. Was daarna één van de drivers van de social media strategie voor ING Nederland in 2012 resulterend in een nummer 1 notering in de Social Media Monitor van Social Embassy. Werkzaam geweest bij Corporate Communications van ING Groep en van daaruit betrokken bij social media op internationaal niveau. Momenteel Product owner chatbot bij ING. Blogt op persoonlijke titel bij Marketingfacts en van 2004-2014 ook op de achtergrond actief geweest voor Marketingfacts o.a. bij de techniek en de redactie.

Categorie
Tags

1 Reactie

    Kasper Katje

    prima product die push-up BH 😉


    6 mei 2005 om 05:30

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!