Je bekijkt een artikel van BBP Media
partner

De grootste uitdaging voor marketeers in branded content #adv

15 januari 2019, 09:00

De evolutie van contentmarketing dendert door. We kunnen niet achterover hangen. Integendeel: de grootste uitdaging voor marketeers is om content vanuit het merk relevant te maken voor consumenten. Leer hoe je dit doet tijdens het Branded Content Event 2019! Laat je inspireren door Paul Smit, NS, Eva van Reijmersdal en BMW.

Bestel je ticket

BBP Media is een onafhankelijk B2B-mediabedrijf, dat al meer dan tien jaar is gespecialiseerd in het bieden van relevante vakinformatie. Via crossmediale platforms richt BBP Media zich op ondernemers en professionals in de Nederlandse marketingsector, de e-commerce sector en de customer service branche. Daarnaast is BBP Media internationaal actief als informatieleverancier in de e-commerce markt. Inmiddels heeft de organisatie met de Global E-commerce Summit in Barcelona en de website E-commercefacts.com een aanzienlijke internationale positie opgebouwd. Voor vergaring en ontsluiting van de vakinformatie werkt BBP Media nauw samen met branchepartijen zoals verenigingen en associaties. Tot het portfolio van BBP Media behoren onder meer MarketingTribune, Shopper Marketing Update, Twinkle en CustomerFirst.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!

Welke nieuwsbrief