De 10 meest voorkomende belemmeringen voor inzicht in je klant #adv

IBM
25 januari 2017, 09:30

Veel marketeers willen betere inzichten krijgen in de customer journey van de klant, maar door een mix van technologische, strategische en tactische roadblocks lukt dat niet altijd.

Door redenen als gebrek aan gegevens, systeem integraties, storingen in het proces, misplaatste focus en onoplettendheid op de belangrijkste aspecten van de customer journey slaagt de marketeer hier niet altijd in. Leer hoe je deze uitdagingen en vele anderen kunt overwinnen om een betere klantervaring te bieden en meer omzet te genereren.

Download de whitepaper!

IBM'ers hechten waarde aan: een streven naar succes voor elke klant, innovatie die ertoe doet - voor ons bedrijf en voor de wereld en vertrouwen en verantwoordelijkheidsbesef in alle relaties. Digital, dat zijn de snoeren, maar digital intelligence, of artificial intelligence zoals sommige mensen het noemen, is veel meer dan dat. In dit nieuw decennium gaat het erom hoe je beide combineert en hoe je een cognitive business wordt. Het is de geboorte van een nieuw tijdperk.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!

Welke nieuwsbrief