DDMA Data Dag 2016: be relevant! #adv

3 november 2016, 13:00

Ontdek tijdens de DDMA Data Dag 2016 hoe strategie, techniek, creatie en marketing ingezet kunnen worden voor relevante data-driven klantinteractie. Nu en in de toekomst. Keynotes van Ray Gerber (Thunderhead) en Tijmen Blankevoort (Scyfer). Cases van Marlies Dekkers, Centraal Beheer, Essent en Vakmedianet. Praktische sessies van KPN, Braynz, DDMA, en Green Orange Digital Marketing. Plus een panel over real time decisioning, machine learning en A.I.

Er zijn nog kaarten, dus mis het niet!

Van nieuwe inzichten en technieken tot praktische toepassing

Van de customer managed journey tot artificial intelligence. En van real time decisioning tot digitale transformatie. Alle hot topics in data-driven klantinteractie komen aan bod. Op strategisch niveau en in praktische cases.

De DDMA Data Dag vindt plaats op 10 november in Pakhuis de Zwijger. De avond ervoor wordt de winnaar van de Customer Data Award bekend gemaakt tijdens een speciale award night. De winnaar staat uiteraard ook op het podium tijdens de Data Dag!

DDMA is de branchevereniging voor data en marketing. Onze 300 leden halen en brengen bij ons kennis over het inzetten van data om relevant te kunnen communiceren met hun doelgroepen. Daarom organiseren wij met en voor hen netwerk- en kennisbijeenkomsten. Wij eisen van onze leden dat zij handelen binnen het kader van de wet en de gedragscodes. Daarnaast spreken wij met de stakeholders in Den Haag en Brussel over de ontwikkeling van een duurzame data-economie.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!