Customer service via Skype?

12 oktober 2005, 10:37

Lees net op NU.nl over de innovatieve ondersteuning die de makers van het ‘Groene Boekje’ bieden aan mensen met vragen over de nieuwe spelling. Naast een podcast (een wat?) over de nieuwe spelling en de inzet van MSN Messennger, kunnen vanaf 15 oktober de vragen ook worden gesteld via het gratis belprogramma Skype. Daarvoor moet men in Skype zoeken naar de gebruiker met de naam [email]groeneboekje@inl.nl[/email]. Vanaf dat moment kun je via Skype je vragen over spelling stellen (op vaste tijdstippen net als bij MSN Messenger neem ik aan).

Interessante ontwikkeling die volgens mij ook goede mogelijkheden biedt voor customer service afdelingen van overheden en bedrijven.

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

3 Reacties

    Jeroen

    Uit nieuwsgierigheid ff gebeld met INL. Blijkt dat ze vanmiddag persbericht verstuurd hebben en MSN/Skype en Podcasts pas vanaf a.s. maandag beschikbaar….

    Weten we dat ook weer..


    12 oktober 2005 om 12:13
    media

    Dank voor de update Jeroen!


    12 oktober 2005 om 12:55
    neoMagic

    @Jeroen: het is wel “gedownloadet” en “geüploadet” als voltooid deelwoord, maar downloadet als vervoeging in tegenwoordige tijd staat inderdaad wel heel gek..


    12 oktober 2005 om 13:05

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!