Customer service via Skype?
Lees net op NU.nl over de innovatieve ondersteuning die de makers van het ‘Groene Boekje’ bieden aan mensen met vragen over de nieuwe spelling. Naast een podcast (een wat?) over de nieuwe spelling en de inzet van MSN Messennger, kunnen vanaf 15 oktober de vragen ook worden gesteld via het gratis belprogramma Skype. Daarvoor moet men in Skype zoeken naar de gebruiker met de naam [email]groeneboekje@inl.nl[/email]. Vanaf dat moment kun je via Skype je vragen over spelling stellen (op vaste tijdstippen net als bij MSN Messenger neem ik aan).
Interessante ontwikkeling die volgens mij ook goede mogelijkheden biedt voor customer service afdelingen van overheden en bedrijven.
Uit nieuwsgierigheid ff gebeld met INL. Blijkt dat ze vanmiddag persbericht verstuurd hebben en MSN/Skype en Podcasts pas vanaf a.s. maandag beschikbaar….
Weten we dat ook weer..
Dank voor de update Jeroen!
@Jeroen: het is wel “gedownloadet” en “geüploadet” als voltooid deelwoord, maar downloadet als vervoeging in tegenwoordige tijd staat inderdaad wel heel gek..
Gerelateerde artikelen
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!