Contentmarketing: (hoe) werkt dat nou eigenlijk?

8 april 2014, 08:29

Contentmarketing. Of het nou de heilige graal is van de hedendaagse ‘inbound’ marketing of gewoon oude marketingwijn in nieuwe zakken – die discussie doet er eigenlijk niet eens zo veel toe. Veel belangrijker is namelijk de vraag: werkt het? En hóe zorg je dat het werkt? Dat zijn dan ook de vragen die aan de orde komen tijdens de NIMA Masterclass Contenstrategie op 22 mei a.s. die wij vanuit Marketingfacts helpen organiseren.

Wat levert deze NIMA Master Class op?

Tijdens deze NIMA Masterclass: contentstrategie wordt ingegaan op die laatste vragen. Met de nadruk op werk. Want contentmarketing heeft een ‘sexy image’, maar is (vooral) ook een kwestie van hard werken: reviewen welke content je als organisatie al hebt, collega’s enthousiasmeren, management overtuigen, content optimaliseren voor de verschillende kanalen en media, etc.

Wie spreekt er?

  • Suzanne de Bakker – zelfstandig adviseur en universitair docent aan de Universiteit van Amsterdam op het gebied van contentmarketing, -strategie en branded content en Marketingfacts-blogger.

De overige sprekers, waaronder minimaal één bedrijfscase, worden binnenkort bekendgemaakt.

NIMA Master Class

Tijdens deze NIMA Master Class behandelen we een specifiek marketingthema waarbij we de theorie combineren met de praktische toepassing (NIMA B niveau). Basiskennis aangaande het marketingthema is tijdens het volgen van deze class een vereiste. Aantal deelnemers: maximaal 30.

PE-punten

Senior Marketing Professionals ontvangen 10 PE-punten voor het volgen van deze NIMA Master Class.

Wat kost het?

NIMA-lid en Marketingfacts-lezers: € 395 (excl. BTW), inclusief lunch en aanvullende literatuur. Voor Marketingfacts-lezers: vul bij aanmelding de kortingscode MFCONTENTSTRAT in!

Registratie

Schrijf je nu in via de website van NIMA!

Redactie
Hoofdredactie bij Marketingfacts

De postings op de site worden door de redactie beoordeeld en ingepland en als we er tijd voor vinden, schrijven we zelf een artikel. Als redactie zijn we ook verantwoordelijk voor de samenstelling van het NIMA Marketingfacts Jaarboek en we treden ook geregeld op als moderator of presentator bij events met vakgenoten. In het colofon vind je onze contactgegevens.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!