Congres Trends in Kids- & Jongerenmarketing

Congres Trends in Kids- & Jongerenmarketing
,
@marketingfacts

Het congres Trends in Kids- & Jongerenmarketing is al 22 jaar hét jaarlijkse platform voor marketing- en communicatieprofessionals gericht op de doelgroep 0 tot 25 jaar. Nationale en internationale experts en topsprekers komen hiervoor volgende week, 17 en 18 april, samen om je te infomeren en te inspireren over de nieuwste trends, ontwikkelingen, onderzoeksuitkomsten en best practices op het gebied van kids- en jongerenmarketing.

Programma

Dit jaar biedt het congresprogramma veel interactie, inspiratie en topsprekers uit binnen- & buitenland, waaronder:

  • Lars Silberbauer, Head of Social Media, LEGO Group
  • Jacqueline Harding, International expert in kidsmarketing
  • Graham Brown, International expert in youth marketing
  • Steven Pont, Ontwikkelingspsycholoog, bekend van radio & tv
  • Hans Koeleman, Ex-Nike marketeer, tweevoudig Olympiër

Daarnaast hoor je de best-practices van koplopende bedrijven waaronder Coolcat, Rabobank Nederland, FrieslandCampina, Ahold, KPN, FBTO, Natuurmonumenten, Albert Heijn, Suske & Wiske, Nickelodeon.

Wat kun je verwachten:

  • De crème de la crème van nationale en internationale experts & topsprekers
  • Een verfrissende en verbrede blik op de kansen in kids- & jongerenmarketing
  • Nieuwe ideeën voor verbetering van jouw bereik bij kids & jongeren
  • Waardevolle nieuwe contacten en weten waar je vakgenoten mee bezig zijn
  • Leren van de best-practices uit de nationale én internationale markt
  • In slechts 2 dagen op de hoogte zijn van alle cruciale trends en ontwikkelingen

Daarnaast ga je naar huis met diverse boeken, trendrapporten en veel inspiratie! Kortom, 2 dagen die je als marketing- en/of communicatieprofessional zeker niet mag missen! Bekijk het complete 2-daagse programma en alle sprekers op Trends in Kids- en Jongerenmarketing.

Schrijf je in met 10% lezerskorting!

Marketingfacts is één van de mediapartners van het congres. Speciaal daarom ontvang je een korting van 10% op de deelnameprijs. Let op: wanneer je beide dagen komt, ontvang je ook nog eens een diner en hotelovernachting gratis

Wil je gebruikmaken van deze korting, vul dan in het kortingscodeveld op het inschrijfformulier van Trends in Kids- en Jongerenmarketing de code ‘marketingfacts’ in, zodat de korting wordt toegepast.


Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.