Congres Facebook Marketing: leer alles over Facebook-marketing van de experts!

17 april 2014, 08:29

Op woensdag 11 juni 2014 vindt in de MediaPlaza in Utrecht de tweede editie van het Congres Facebook Marketing plaats. Met dit jaar o.a.: het eerste optreden in Nederland van contentmarketing-specialist Jay Baer, een unieke bijdrage van Adobe’s Marc Blinder over Search & Social, dé expert op het gebied van Facebook advertising, Dennis Yu, én topsprekers van eigen bodem, Polle de Maagt en Peter Minkjan. Voor iedereen die serieus zakelijk succes wil behalen met Facebook is dit congres een absolute aanrader.

Internationale topsprekers

Het Congres Facebook Marketing richt zich op iedereen die met Facebook zakelijk resultaat wil realiseren. Meerdere (internationale) topsprekers komen spreken. Hieronder een kleine selectie.

Jay Baer

Jay Baer is een internationaal bekend keynotespreker, bestseller-auteur, blogger én marketing consultant. Baer is een pionier op het gebied van digital marketing. Met zijn consultancybedrijf Convince & Convert heeft hij sinds 1994 meer dan 700 hoog aangeschreven bedrijven en organisaties van advies voorzien. In zijn populaire boek Youtility: Why Smart Marketing is About Help not Hype vertelt Baer hoe organisaties door klantgerichte en slimme marketing kunnen slagen waar anderen de mist in gaan. Naast zijn keynotepresentatie verzorgt hij later op de dag ook nog een masterclass over contentmarketing.

Marc Blinder

Marc Blinder begon zijn social media carriere met het ontwerpen en bouwen van een mobiel sociaal netwerk voor de startup genaamd Mobileplay. Als Creative Director bij Context Optional hielp Marc succesvolle Facebook marketing campagnes opzetten voor Chase Community Giving, Kohl’s Cares for Kids, Expedia FriendTrips en vele anderen. Op dit moment maakt Marc Blinder deel uit van Adobe ‘s Marketing Cloud Strategy team in Londen. Hij is een veelgevraagd spreker voor social marketing events in heel Europa.

Dennis Yu

Dennis Yu is CEO en oprichter van BlitzMetrics, een bedrijf dat gespecialiseerd is in social media analytics en dashboards. Dennis werkte in het verleden bij Yahoo! en American Airlines en is nu gespecialiseerd in Facebook marketing en advertising. Hij helpt bedrijven om leads, omzet en resultaat uit Facebook te halen. Hij schrijft naast zijn eigen blog ook op Inside Facebook en AllFacebook. Hij sprak afgelopen jaren op toonaangevende congressen zoals Conversion Conference, Social Media World, SMX West, Pubcon en Affiliate Summit.

Breakoutsessies & praktijkcases

Naast de (internationale) keynotes van o.a. Jay Baer, Dennis Yu, Peter Minkjan, Polle de Maagt en Marc Blinder zijn er bijna 20 breakoutsessies van experts en topmerken waar je als deelnemer uit kunt kiezen. Zo kun je je eigen programma samenstellen en toespitsen op jouw wensen. Bekijk hier het gehele programma.

Pre-conference masterclasses op dinsdag 10 juni

Op zoek naar geavanceerde tips? Meld je (ook) aan voor de twee unieke pre-conference masterclasses op dinsdag 10 juni van Dennis Yu, Alex Houg en Polle de Maagt.

Let op: voor de eerste 100 deelnemers geldt een Early Bird-korting: tickets kosten met die korting slechts €195,-!

Redactie
Hoofdredactie bij Marketingfacts

De postings op de site worden door de redactie beoordeeld en ingepland en als we er tijd voor vinden, schrijven we zelf een artikel. Als redactie zijn we ook verantwoordelijk voor de samenstelling van het NIMA Marketingfacts Jaarboek en we treden ook geregeld op als moderator of presentator bij events met vakgenoten. In het colofon vind je onze contactgegevens.

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!