Cendris eerste sponsor van Marketingfacts
Een maand nadat ilse media een belang heeft genomen in Marketingfacts, kan ik met trots ook de eerste sponsor aankondigen.
Cendris, onderdeel van TPG Post, is voor de komende 3 maanden sponsor van Marketingfacts. Beide partijen zien het als een pilot waarin niet alleen het effect van weblogsponsoring zal worden geevalueerd maar waarin ook zal worden gekeken hoe weblogsponsoring verder kan worden ingevuld.
Eric van Westbroek (Marketingmanager Cendris) en Cendris bedankt voor het vertrouwen!
Ben erg benieuwd wat voor resultaten dit gaat opleveren.
Ik hoop over 3 maanden dus een Cendris-MarketingFacts-case op deze site aan te treffen. 🙂
Opvallende plek voor de sponsor met veel impact, gefeliciteerd!
Was Cendris niet laats in Kassa in opspraak vanwege die zaak met het overdreven pushen van mensen om lid te worden van Oxxio. Of was dat een andere Cendris. Gefeliciteerd anyway!
Dank Phileas!
Hendrik, wie is er tegenwoordig niet meer in opspraak in Kassa en wat was het probleem met het inzetten van studenten en herintreders? Is dit zoveel anders dan dat bijvoorbeeld andere callcenters of onderzoeksbureaus doen?
Huh? Marco, ik denk dat je me verkeerd begrepen hebt. Het ging om het feit dat een medewerker van Cendris iemand lid had gemaakt van Oxxio zonder dat diegene het in de gaten had. En die kwam er toen niet zo makkelijk meer vanaf. Vervolgens is er met de bandopname van het telefoongesprek geknoeid, want er was een heel ander rekeningnummer te horen dan die man had. Tenminste, dat beweerde hij.
Dat was het verhaal in Kassa.
Gefeliciteerd!
Toch toont het aan hoe vreemd internet eigenlijk in elkaar zit. Marketingfacts is volgens Alexa.com minimaal $2,927,750 waard, maar heeft een sponsor nodig om het te redden.
Niets ten nadele van marketingfacts, maar ik vraag me wel eens af of die zeepbel werkelijk jaren terug uit elkaar is geklapt of nog steeds bestaat.
Dank voor de felicitaties Jacobien!
Vwb die waarde van Marketingfacts, die klopt niet helemaal (helaas). Verder heeft Marketingfacts niet echt een sponsor of adverteerder nodig om het te redden; businessmodel is niet gebaseerd op advertentie-inkomsten. Dit betekent ook dat ik wat kritischer kan zijn welke adverteerder wel en niet worden toegelaten. Cendris past prima bij Marketingfacts en daarmee zie ik ook in de toekomst nog wel samenwerkingen (denk aan gebruik weblife in cursussen bijvoorbeeld).
Gerelateerde artikelen
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!