Je bekijkt een artikel van BBP
partner

Big-data voor een betere klantervaring? Kom 24 november naar Marketing & Technology #ADV

BBP
16 november 2015, 09:30

Op 24 november staan dé trends centraal waar marketeers anno 2016 niet omheen kunnen. Hoe gebruik je big-data voor een betere klantervaring? Hoe zorg je ervoor dat jouw merk altijd zichtbaar is op mobile? En hoe ga je om met de verwachting dat je als merk 24/7 bereikbaar bent? De antwoorden op deze vragen en vele anderen hoor je op Marketing & Technology in NEMO Science Center. Mis deze inspirerende dag niet en meld je aan!

2de editie Marketing & Technology maakt jouw marketing technologyproof

Jouw marketingstrategie technologyproof maken, dat is het doel van de 2de editie van Marketing & Technology. Kom daarom op 24 november naar het NEMO Science center en hoor van (inter)nationale topsprekers de beste tips, tricks en insights. Krijg antwoorden op vragen als: hoe gebruik je big-data voor een betere klantervaring? Hoe zorg je ervoor dat jouw merk altijd zichtbaar is op mobile? En hoe ga je om met de verwachting dat je als merk 24/7 bereikbaar bent? Mis het event dus niet en meld je aan!

Wij zijn een onafhankelijk B2B-mediabedrijf en al ruim 10 jaar gespecialiseerd in het bieden van relevante vakinformatie. Via crossmediale platforms richten wij ons op ondernemers en professionals in de Nederlandse marketingsector, de e-commerce sector en in customer contact centers. Daarnaast is BBP Media internationaal actief als informatieleverancier in de e-commerce markt. Inmiddels heeft de organisatie met een leidend global congres en een drietalige website een aanzienlijke internationale positie opgebouwd. Samenwerking met branchepartijen zoals verenigingen en associaties, is een kerncompetentie van BBP Media.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!

Welke nieuwsbrief