Best Practice: online sales bij DELL

Best Practice: online sales bij DELL
,

DELL wist haar online verkoop te verviervoudigen, en verkoopt inmiddels voor 2.8 miljard dollar online. Dell gaat praktisch, maar intelligent om met gedrags- en attitudeinformatie van haar klanten, binnen alle lagen van de organisatie. Sam Decker - senior CRM Manager- geeft 4 goede tips om online conversie te maximaliseren.


Geplaatst in

Delen



Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.