Benchmarks voor innovation metrics

Benchmarks voor innovation metrics

Benchmarks voor innovation metricsDeze week een interessant dossier in Marketing Tribune over innovatie. Werkelijke innovatie lijkt zelden meer voor te komen aldus hoofdredacteur Fred Sengers. “Marketeers worden geselecteerd op hun vermogen kosten te verminderen en risico’s te beperken. En toch zeggen we allemaal dat alleen innovatie nog werkelijk concurrentievoordeel kan bieden.”

Toeval of niet, gisteren kwam ook het innovation weblog met een verwijzing naar een interessante whitepaper (pdf) over innovation metrics, oftewel, hoe meet je innovatie en wat zijn de (internationale) benchmarks waaraan je kunt afmeten hoe innovatief je bent als bedrijf.


Geplaatst in

Delen



Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.