Ben jij een hero in contentmarketing? #adv

8 december 2016, 13:00

Hoe maak jij het verhaal van jouw merk net zo spannend en verslavend als een steengoede tv-serie? Sprekers van De Persgroep Nederland, Tele2, ING, EndemolShine Beyond Nederland en The Post laten het tijdens het Branded Content Event op 2 februari zien aan de hand van inspirerende cases. Pak nu nog jouw early bird korting (t/m 9 december) op tickets!

Het Branded Content Event is op 2 februari 2017 voor de elfde keer terug met de relevante vraag ‘content brands: hype or hero?’ De eerste sprekers zijn inmiddels bekend:

Willem-Albert Bol van de Persgroep Nederland komt je vertellen over de rol van aandacht in branded content. Hoe kun je, met sturing, gebruik maken van de impact van jouw merkverhaal? En waar is branded content geschikt en minder geschikt voor?

Frank de Wit van EndemolShine Beyond Nederland bespreekt de case Legends of Gaming, waarin het bedrijf samen met KPN en Samsung inzet op een game kanaal op YouTube. Hoe kun je als merk op een relevante en slimme manier geïntegreerd worden in een productie die meer dan 10.000 organische views bereikt in de eerste twee maanden binnen een normaliter erg moeilijk bereikbare doelgroep?

Profiteer nog t/m 9 december van early bird korting!

MarketingTribune is een vakblad voor de marketingprofessional. De primaire doelgroep bestaat uit beslissers in marketing zoals marketingdirecteuren en - managers, productmanagers en directieleden met marketing in hun portefeuille. Daarnaast is MarketingTribune interessant voor beïnvloeders in marketing zoals consultants en adviseurs. Met nieuws, achtergronden, praktijkcases, research en persoonlijke blogs presenteert en duidt MarketingTribune in een tweewekelijks magazine het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!