Bbeyond ‘bellen via DSL’voor ondernemers: een transparant aanbod in de DSL markt

8 maart 2004, 10:32

Eindelijk een transparant aanbod op de DSL markt. bbeyond biedt vanaf nu haar klanten ‘Bellen via DSL’ onder de naam Voice Connect. DSL en Telefonie gecombineerd. Ondernemers die hun telefoon-verkeer via bbeyond laten lopen kunnen het abonnement bij hun huidige telecomaanbieder opzeggen.

bbeyond biedt vanaf nu haar klanten ‘Bellen via DSL’ onder de naam Voice Connect. Ondernemers krijgen een ge?ntegreerde data- en spraakaansluiting, snel en kwalitatief internet tegen een vaste prijs en veel kostenvoordeel. bbeyond maakt gebruik van de infrastructuur van BBned, die de traditionele koperen telefoonlijn met behulp van DSL geschikt maakt voor snel data- ?n spraakverkeer.

Voice Connect, oftewel het bellen via DSL biedt verschillende nieuwe mogelijkheden voor zakelijke gebruikers. De integratie van data en spraak zorgt ervoor dat (klant) gegevens sneller en gemakkelijker toegankelijk zijn. Ook kan een bedrijf meer uit zijn bedrijfsnetwerk halen, want voor communicatie tussen vestigingen worden geen gesprekskosten in rekening gebracht.

Een goede oplossing voor bijvoorbeeld een hoofdkantoor dat dagelijks veel communiceert met haar nevenvestigingen en thuiswerkers. Bellen gebruikers met andere klanten van BBeyond, dan worden er ook geen gesprekskosten in rekening gebracht. Voor de gesprekken die buiten het BBned-netwerk worden gevoerd worden afgehandeld door de Voice over DSL off-net partner van bbeyond. Deze tarieven liggen ca 30% lager dan de traditionele gesprekskosten van KPN.

De voordelen ten opzichte van IP-telefonie, dat de integratie van data en spraak al langer mogelijkmaakte: “Wanneer ondernemers overschakelen op deze nieuwe dienst, hoeven ze niet te investeren in nieuwe telefoontoestellen of -lijnen en blijven ook de nummers gelijk. Bij IP-telefonie zijn ondernemers genoodzaakt te investeren in speciale IP-telefoontoestellen en switches. Dit maakt ‘Voice Connect’ ook geschikt voor kleinere ondernemers.”

bbeyond garandeert dezelfde kwaliteit en betrouwbaarheid als bellen via de ‘traditionele telefoonlijn’. Het netwerk herkent de spraaksignalen zodat deze altijd voorrang krijgt. Vertragingen en haperingen in het telefoongesprek zijn hierdoor uitgesloten.

Voor ondernemers met ??n of twee pc’s en maximaal 4 telefoontoestellen biedt bbeyond al een pakket vanaf 24,95 euro per maand: ‘Bellen en Internetten over DSL’. Gebruikers die zich voor eind mei aanmelden, krijgen de modem ter waarde van 139 euro gratis. Ook neemt bbeyond tijdelijk de aansluitkosten voor de telefoonaansluiting ter waarde van 90 euro voor haar rekening bij een contract van 2 jaar. Vanaf 1 maart kunnen ondernemers via www.dsl.nl deze dienst bestellen.

Categorie
Tags

1 Reactie

    Eduys

    Zeg….reclame maken kunnen we allemaal voor ons eigen product….

    Benieuwd overigens wat @Home van de naam VoiceConnect vindt.


    8 maart 2004 om 15:36

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!