Je bekijkt een artikel van Spotler
partner

B2B Marketing Trendrapport 2017 #adv

15 juni 2017, 12:30

Voor het tweede jaar op rij hebben Blinker en Platform Innovatie in Marketing (PIM) de actuele trends en ontwikkelingen in B2B-marketing op een rij gezet. Het B2B Marketing Trendrapport 2017 geeft inzicht in de uitdagingen, speerpunten en belangrijkste activiteiten van B2B-marketeers in Nederland. In het rapport zijn 16 conclusies geformuleerd, verdeeld over de vier belangrijkste speerpunten voor B2B-marketing in 2017: contentmarketing, marketing organisatie, marketing automation en customer experience. Benieuwd naar de resultaten?

Download het rapport

Spotler NL ontwikkelt en levert verschillende SaaS-oplossingen. Met Spotler komen klanten snel en gemakkelijk met hun eigen publiek in contact. De innovatieve marketingtechnologie van Spotler stelt klanten in staat om gepersonaliseerde ervaringen te bieden in elke fase van de klantreis. Spotler levert hiervoor niet alleen de software, maar ook de services die nodig zijn om dit succes mogelijk te maken. Ruim 5.000 gebruikers zijn met Spotler NL relevant voor hun doelgroepen.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!