Bij CS, het Genootschap van Contentstrategen, kun je op 8 oktober inspiratie opdoen voor een creatievere (en betere) aanpak van je B2B content marketing.
Uit recent onderzoek blijkt dat LinkedIn het snelst groeiende sociale mediaplatform is onder Nederlandse gebruikers. De toekomst van LinkedIn marketing biedt dan ook volop kansen voor bedrijven die bereid zijn te investeren in authentieke relaties en waardevolle content.
Na een uitdagend jaar van krappe marketingbudgetten en hoge druk om return on investment (ROI) te bewijzen, tonen B2B-marketing leiders wereldwijd een hernieuwd optimisme.
B2B Benchmark report van LinkedIn: optimisme over komend jaar, marketingsector loopt voorop bij adoptie AI.
Bijna ieder B2B bedrijf maakt tegenwoordig content. Maar hoe maak je echt impact? Christ Coolen deelt zijn succesvolle aanpak
Hoe wordt je als founder van een B2B bedrijf succesvol op LinkedIn? Pieter Res deelt zijn aanpak.
De meeste LinkedIn live sessies hebben weinig kijkers. Jeroen Heerschop laat zien dat dat anders kan.
Hebben links nou invloed op je bereik op LinkedIn? En maakt het uit wanneer je een bericht publiceert? Corinne Keijzer geeft er visie op verschillende mythes en trends.
Tim Davidson is een content creator die laat zien dat B2B content op LinkedIn zeker niet saai hoeft te zijn.
Het lijkt er nu echt aan te komen: betaalde promotie van posts op individuele LinkedIn-profielen. Sommige creators en marketeers vinden het een geweldige ontwikkeling...
Is de inzet van Linkedin te duur om structureel onderdeel uit te maken van jouw marketingstrategie?
LinkedIn speelt een grote rol binnen B2B demand generation. In deze podcast ga ik in gesprek met Aldo Wink over zijn visie hierop.