B2B Brand Design en Eerlijke Marketing

Brand designer Paul Hendriks deelt zijn B2B marketing aanpak en vertelt over het belang van eerlijke marketing.

20 december 2023, 07:00 995 x gelezen

Als brand designer helpt Paul Hendriks bedrijven met het creëren van hun merk. Hij doet dit vanuit zijn bedrijf ‘De Kunning‘. Paul zet zich actief in voor meer eerlijke marketing. In dit gesprek met Jerrel praten ze over brand design, eerlijke marketing en de B2B marketingaanpak die Paul met zijn eigen bedrijf hanteert.

In deze aflevering van de Inbound4Cast praat ik met Paul Hendriks. Paul helpt bedrijven met ‘brand design’. Daarnaast is hij een groot voorstander van eerlijke marketing. De volgende vragen worden in deze aflevering beantwoord:

  • Wat doet Paul als online brand designer?
  • Welke inspiratiebron heeft Paul veel gebruikt om zich te ontwikkelen op branding gebied?
  • Wat was de aanleiding voor Paul om te starten met dagelijks posten op LinkedIn?
  • Waarom richt Paul zich specifiek op de doelgroep ingenieurs in de B2B?
  • Hoe ziet de marketing en content strategie van Paul voor zichzelf eruit?
  • Wat houdt ‘eerlijke marketing’ volgens Paul precies in?
  • Hoe wil Paul branding en marketing toegankelijker maken voor MKB ondernemers?
  • Hoe kijkt Paul aan tegen de inzet van AI voor marketing en content?
  • Tot welke ‘groep’ rekent Paul zichzelf als het gaat om AI en marketing?

Luisteren kan ook door te zoeken naar ‘Inbound4Cast’ via de bekende podcast kanalen.

Jerrel Arkes
B2B organic marketing consultant bij B2Brands

B2B marketing is veranderd. Lead generatie kent steeds meer uitdagingen. Kopers kiezen vaak al voordat de buyer journey is gestart. Wat betekent dat voor jouw aanpak? Ik help vanuit B2Brands kennisintensieve B2B bedrijven van strategie tot uitvoering met de creatie en distributie van impactvolle content. Daarmee transformeren we jouw bedrijf naar een sterk merk. Ik geloof daarbij in de kracht van organisch groeien (organic marketing). Sinds 2008 heb ik hier vele MKB en enterprise organisaties mee geholpen. Sinds 2024 doe ik dit vanuit B2Brands.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!