B2B Brand Design en Eerlijke Marketing
Brand designer Paul Hendriks deelt zijn B2B marketing aanpak en vertelt over het belang van eerlijke marketing.
Als brand designer helpt Paul Hendriks bedrijven met het creëren van hun merk. Hij doet dit vanuit zijn bedrijf ‘De Kunning‘. Paul zet zich actief in voor meer eerlijke marketing. In dit gesprek met Jerrel praten ze over brand design, eerlijke marketing en de B2B marketingaanpak die Paul met zijn eigen bedrijf hanteert.
In deze aflevering van de Inbound4Cast praat ik met Paul Hendriks. Paul helpt bedrijven met ‘brand design’. Daarnaast is hij een groot voorstander van eerlijke marketing. De volgende vragen worden in deze aflevering beantwoord:
- Wat doet Paul als online brand designer?
- Welke inspiratiebron heeft Paul veel gebruikt om zich te ontwikkelen op branding gebied?
- Wat was de aanleiding voor Paul om te starten met dagelijks posten op LinkedIn?
- Waarom richt Paul zich specifiek op de doelgroep ingenieurs in de B2B?
- Hoe ziet de marketing en content strategie van Paul voor zichzelf eruit?
- Wat houdt ‘eerlijke marketing’ volgens Paul precies in?
- Hoe wil Paul branding en marketing toegankelijker maken voor MKB ondernemers?
- Hoe kijkt Paul aan tegen de inzet van AI voor marketing en content?
- Tot welke ‘groep’ rekent Paul zichzelf als het gaat om AI en marketing?
Luisteren kan ook door te zoeken naar ‘Inbound4Cast’ via de bekende podcast kanalen.