Arjen Lubach opent het DYTG Industry event! #adv

13 januari 2017, 09:30

Het is alweer de vierde jaar op rij dat de DYTG Industry dag wordt gehouden; hét zakelijke online video event voor industrie professionals om meer op te steken over vloggers, YouTubers en cases van bureau’s en bedrijven uit verschillende branches. Op de DYTG Industry dag wordt diep ingegaan op de kansrijke ontwikkelingen in online video, voor de zakelijke markt. Het thema is dit jaar: ‘Leaving a Legacy’. Wat laat jij voor later achter? Met welke boodschap?

Het event wordt geopend door niemand minder dan Arjen Lubach, die met zijn ‘Zondag met Lubach’-show zowel op tv als online flinke successen haalt. Arjen wordt geïnterviewd door Bram Koster van Marketingfacts maar ook jij mag hem een vraag stellen!

De start van de kaartverkoop is op 20 januari, houd Marketingfacts in de gaten en wees er snel bij want er zijn maar een beperkt aantal earlybird tickets beschikbaar!

Op het event vind je plenaire sessies in de grote Supernova-zaal en 4 zalen met break-out sessies met elk een eigen thema:

  • Media/Entertainment
  • Profit/Non-profit
  • Overheid/Educatie
  • Masterclass/discussiepanel

Je kunt rekenen op fantastische sprekers die jou informeren, inspireren en weten te activeren, om nog meer uit jouw online video inzet te halen. De sprekers houden we nog even geheim. Want vanaf volgende week start de earlybird ticketverkoop!

Voor de lezers van Marketingfacts hebben wij een speciale korting. Gebruik de link hieronder en je betaalt 20 euro minder dan de gewone early bird ticket!

Koop je ticket nu!

DYTG (Dutch YouTube Gathering) Industry, is het zakelijk online video event van Nederland. Een dag waar we YouTuber's, creators, vloggers en mensen uit het bedrijfsleven, samen laten komen. Een dagprogramma met boordevol inspirerende sprekers, die jou op de hoogte houden van de nieuwste ontwikkelingen. Maar ook lesson learns van campagnes en interessante cases op het gebied van online video. We zien in de afgelopen jaren een enorme groei in online video, die niet alleen gebaseerd is op YouTube maar ook op social video. Denk aan o.a. Snapchat, Instagram Stories, Facebook live en Twitter live. Aan het einde van de dag weet jij nog beter hoe online video in te zetten en heb jij de leukste contacten opgedaan.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!