Alles over account based marketing tijdens het B2B marketingforum #adv
17 maart – De Fabrique, Utrecht
Is de omzet van jouw bedrijf afhankelijk van een paar grote klanten? Kom dan op 17 maart naar het B2B MarketingForum en verdiep je in het strategisch toepassen van acount based marketing. O.a. Reinier Willems (Marketing Director Leaseplan) praat je graag bij, meld je daarom snel aan.
Bekijk het programma en meld je aan
Veranderingen in koop- en klantgedrag blijven een significante impact houden op onze marketingactiviteiten. De ontwikkelingen en de inzet van data en technologie zorgen ervoor dat klanten een betere klantervaring eisen en tegelijkertijd biedt het marketeers de mogelijkheid om optimale groei te plannen. Keynote Joseph Jaffe zegt dat we ons veel meer zouden moeten richten op klantretentie en de levenscyclus van de klant zodat dit het belangrijkste kanaal wordt voor nieuwe klantenacquisitie. Met andere woorden: ‘How do we flip the funnel?’ Tijdens het B2B Marketing Forum gaan we het hebben over hoe marketeers de customer lifecycle kunnen beïnvloeden. We bieden dit jaar meerdere on-site masterclasses die je helpen om engagement met de koper en klant te verbeteren, maatwerkcampagnes te ontwikkelen voor je klanten en target accounts, en de marketingtransformatie door te zetten van kostenpost naar omzetgenerator.