Je bekijkt een artikel van BBP Media
partner

Alles over account based marketing tijdens het B2B marketingforum #adv

7 maart 2016, 13:30

17 maart – De Fabrique, Utrecht

Is de omzet van jouw bedrijf afhankelijk van een paar grote klanten? Kom dan op 17 maart naar het B2B MarketingForum en verdiep je in het strategisch toepassen van acount based marketing. O.a. Reinier Willems (Marketing Director Leaseplan) praat je graag bij, meld je daarom snel aan.

Bekijk het programma en meld je aan

Veranderingen in koop- en klantgedrag blijven een significante impact houden op onze marketingactiviteiten. De ontwikkelingen en de inzet van data en technologie zorgen ervoor dat klanten een betere klantervaring eisen en tegelijkertijd biedt het marketeers de mogelijkheid om optimale groei te plannen. Keynote Joseph Jaffe zegt dat we ons veel meer zouden moeten richten op klantretentie en de levenscyclus van de klant zodat dit het belangrijkste kanaal wordt voor nieuwe klantenacquisitie. Met andere woorden: ‘How do we flip the funnel?’ Tijdens het B2B Marketing Forum gaan we het hebben over hoe marketeers de customer lifecycle kunnen beïnvloeden. We bieden dit jaar meerdere on-site masterclasses die je helpen om engagement met de koper en klant te verbeteren, maatwerkcampagnes te ontwikkelen voor je klanten en target accounts, en de marketingtransformatie door te zetten van kostenpost naar omzetgenerator.

Bekijk het programma en meld je aan

BBP Media is een onafhankelijk B2B-mediabedrijf, dat al meer dan tien jaar is gespecialiseerd in het bieden van relevante vakinformatie. Via crossmediale platforms richt BBP Media zich op ondernemers en professionals in de Nederlandse marketingsector, de e-commerce sector en de customer service branche. Daarnaast is BBP Media internationaal actief als informatieleverancier in de e-commerce markt. Inmiddels heeft de organisatie met de Global E-commerce Summit in Barcelona en de website E-commercefacts.com een aanzienlijke internationale positie opgebouwd. Voor vergaring en ontsluiting van de vakinformatie werkt BBP Media nauw samen met branchepartijen zoals verenigingen en associaties. Tot het portfolio van BBP Media behoren onder meer MarketingTribune, Shopper Marketing Update, Twinkle en CustomerFirst.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!