AI, de Metaverse en de TikTokization van content

Hoe raken AI, de Metaverse en de TikTokization van content B2B bedrijven in 2023? In deze podcast ga ik hierover in gesprek met Steven van Belleghem.

29 december 2022, 11:00 2337 x gelezen

Steven van Belleghem heeft een passie voor customer experience. Hij schreef 5 internationale bestsellers, deed meer dan 1.500 keynote sessies en inspireert organisaties om meer customer centric te worden. Zijn artikelen vind je trouwens ook hier op Marketingfacts. In deze aflevering van de Inbound4Cast vertelt Van Belleghem over een drietal trends voor B2B bedrijven in 2023.

Van Belleghem vertelt in de podcast onder andere over:

  • Wat betekent ‘to TikTokise your content’?
  • Waarom is dit een trend?
  • Hoe kun je hier als B2B bedrijf mee aan de slag?
  • Wat zijn de verwachtingen rondom de metaverse en web 3.0?
  • Was is momenteel de toepasbaarheid hiervan voor B2B bedrijven?
  • Welk effect gaat AI de komende jaren op marketing en CX hebben?
  • Hoe hij kijkt naar AI-ontwikkelingen als ChatGPT?
  • Welke CX en marketing trend MOET voor 2023 op de agenda staan voor B2B bedrijven?

Je kan deze podcast ook via Spotify of Inbound4Cast luisteren en bekijken.

Jerrel Arkes
B2B organic marketing consultant bij B2Brands

B2B marketing is veranderd. Lead generatie kent steeds meer uitdagingen. Kopers kiezen vaak al voordat de buyer journey is gestart. Wat betekent dat voor jouw aanpak? Ik help vanuit B2Brands kennisintensieve B2B bedrijven van strategie tot uitvoering met de creatie en distributie van impactvolle content. Daarmee transformeren we jouw bedrijf naar een sterk merk. Ik geloof daarbij in de kracht van organisch groeien (organic marketing). Sinds 2008 heb ik hier vele MKB en enterprise organisaties mee geholpen. Sinds 2024 doe ik dit vanuit B2Brands.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!