[Advertorial] Breng je socialmediastrategie naar het next level met de NIMA Master Class!

24 februari 2014, 14:55

Wat mensen op social media over je merk zeggen is inmiddels belangrijker en geloofwaardiger dan je reclameboodschap. Dus als marketeer wil je begrijpen hoe je social media effectief kunt inzetten. Het heeft namelijk de manier van omgaan met relaties en het zoeken naar informatie veranderd. Momenteel wordt er volop geëxperimenteerd, maar hoe kun je dit omzetten in een geïntegreerde strategie die bijdraagt aan het realiseren van de bedrijfsdoelstellingen? Je leert het tijdens de NIMA Master Class socialmediastrategie op 14 maart a.s.!

  • Datum: 14 maart 2014 – 09.30 – 17.30 uur
  • Locatie: NIMA, Amsterdam Zuidoost
  • Organisator: NIMA i.s.m. Marketingfacts

Wat levert deze NIMA Master Class op?

Tijdens deze Master Class leer je je organisatie in te richten op social media, een volledige social media strategie te ontwikkelen, ROI op social media inzichtelijk te maken en succesvolle communities te creëren.

Iets voor jou?

Ben jij inmiddels actief op verschillende social media en wil je geholpen worden bij het ontwikkelen van de juiste strategie? Tijdens deze Master Class helpen we je naar een volledige social media strategie.

Wie spreken er?

  • Marco Derksen, eigenaar van Marketingfacts en oprichter/partner van strategisch adviesbureau Upstream. De afgelopen jaren heeft hij gewerkt voor zowel profit als non-profit organisaties. Verder is Marco (mede-)oprichter van platformen als Foodlog, FoodNext, TravelNext, SportNext en Arnhem Direct en was hij 4 jaar voorzitter van het Interactive Advertising Bureau Nederland (IAB). Momenteel is hij lid van Raad van Advies Post-HBO Digitale Communicatie Hogeschool Arnhem Nijmegen (HAN), lid van bestuur poppodium Luxor Live en lid van de Raad van Toezicht VPRO. Marco Derksen is in 2008 onderscheiden met de Coq d’Honneur, een prijs die jaarlijks wordt uitgereikt door de communicatiebranche aan personen die zich zeer verdienstelijk hebben gemaakt voor het marketingcommunicatievak.
  • Frank Jan Risseeuw, Teammanager Internet – Social Media bij ING Nederland. ING is sinds 2007 actief op social media. Frank Jan neemt je mee in hun groeipad van social media, via social marketing naar een social business. Wat zijn de onderscheidende elementen, de successen maar ook de (dure) leerpunten?
  • Steven Jongeneel, oprichter en directeur van Social Embassy. Steven zal aan de hand van een aantal cases uit de eigen praktijk ingaan op de ‘best practices’ op het gebied van social media marketing.
  • Jeroen Zweers, Manager IT & Internal Services bij Dirkzwager advocaten & notarissen.

NIMA Master Class

Tijdens deze NIMA Master Class behandelen we een specifiek marketingthema waarbij we de theorie combineren met de praktische toepassing (NIMA B niveau). Basiskennis aangaande het marketingthema is tijdens het volgen van deze class een vereiste. Aantal deelnemers: maximaal 30.

PE punten

Senior Marketing Professionals en Register Marketeers ontvangen voor het volgen van deze NIMA Master Class 10 PE punten.

Wat kost het?

NIMA-leden betalen het gereduceerde tarief van € 395 (excl. BTW). En het mooie is: jij als Marketingfacts-lezer ook! Gebruik daartoe bij inschrijving de code “MFKORTING”.

Inbegrepen zijn de lunch, het boek ‘De Conversation Company’ van Steven van Belleghem én het Marketingfacts Jaarboek 2013-2014.

Schrijf je nu in! (Let op: vul de kortingscode “MFKORTING” in bij “Bijzonderheden” voor het gereduceerde tarief.)

Redactie
Hoofdredactie bij Marketingfacts

De postings op de site worden door de redactie beoordeeld en ingepland en als we er tijd voor vinden, schrijven we zelf een artikel. Als redactie zijn we ook verantwoordelijk voor de samenstelling van het NIMA Marketingfacts Jaarboek en we treden ook geregeld op als moderator of presentator bij events met vakgenoten. In het colofon vind je onze contactgegevens.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!