[Advertorial] 5 redenen waarom je naar het TravelNext Congres moet komen

20 november 2012, 12:59

TravelNext, hét online kennisplatform voor de (toekomstige) professionals in de reis- en gastvrijheidsbranche, organiseert op donderdag 29 november het TravelNext Congres in Meeting Plaza Maarssen. Als je bent geweest, wordt 2013 gegarandeerd een succes! Waarom? Hier zijn vijf redenen om erbij te zijn!

1 Ontdek de sleutel tot online succes

We willen allemaal wel net zo succesvol zijn als Airbnb. Want welk bedrijf in de gastvrijheidssector wil niet 10 miljoen boekingen in ruim drie jaar tijd op zijn naam hebben staan? Ole Ruch, managing director in the Nordics & Netherlands, vertelt wat het geheim is van Airbnb, zodat wij hun succes kunnen kopiëren.

2 Kom erachter welke trends belangrijk zijn

Veelvuldig vervloekt en even zo vaak geprezen: Google. Ondoorgrondelijke zoekalgoritmes maar ook een enorme berg met waardevolle data; kansen voor de reisindustrie. James van Thiel van het Google Travel-team laat zien welke trends eraan komen en op welke we in 2013 onze kaarten moeten zetten.

3 Leer beïnvloeders te beïnvloeden

Een eeuwenoude marketingtruc: maak dat mensen over je praten. Een heel krachtig instrument voor destinatiemarketing, want wie praat niet graag over zijn eigen destinatie, vakantie of reis? William Bakker laat ons zien dat de reisindustrie hierin nog veel kan leren. En maakt dat wij aan het eind van zijn verhaal denken: waarom doe ik dit niet al?!

4 Leer de hele middag van de besten

Tijdens het middagprogramma kun je de ideeën uit de ochtend gaan vertalen naar de praktijk. Vraag aan de experts ‘hoe’: zij zitten er voor jou. Laat ze meedenken over die briljante campagne, leer de kneepjes van mobiele marketing of span ze voor je social karretje. Experts zijn onder andere Lars Boom (ANWB), Tessa Dirks (NBTC) en Tessa aan de Stegge (Cherry Picker).

5 Laat je inspireren en leer van interessante discussies

Tijdens het middagprogramma kun je er ook voor kiezen om je mee te laten voeren in de wereld van Sabine de Witte en Sasja van As. Hun presentatie is scherp en vormt voer voor een stevige discussie achteraf.

Nog meer weten?! Bekijk hier het hele programma van het TravelNext Congres of meld je direct aan.

Redactie
Hoofdredactie bij Marketingfacts

De postings op de site worden door de redactie beoordeeld en ingepland en als we er tijd voor vinden, schrijven we zelf een artikel. Als redactie zijn we ook verantwoordelijk voor de samenstelling van het NIMA Marketingfacts Jaarboek en we treden ook geregeld op als moderator of presentator bij events met vakgenoten. In het colofon vind je onze contactgegevens.

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!