ABN AMRO luistert niet

30 oktober 2004, 08:17

Een onderzoek (pdf) van independer.nl (30.000 geïnterviewden) toont aan dat de klanten van ABN AMRO het minst tevreden zijn.

De ABN AMRO trekt zich er weinig van aan: “Andere onderzoeken laten een ander beeld zien”, aldus een woordvoerder. Welke andere onderzoeken dat zijn, en welk beeld deze dan wél geven, wordt niet vermeld.

Carl Mangold
Video Advertising & Content Producer bij Carl Mangold

Carl Mangold produceert video advertising en -content voor online marketing, van concept tot en met oplevering. Én realiseert en optimaliseert het bereik ervan, op basis van in overleg gedefinieerde KPI's. “People around the world are now watching 1.000.000.000 hours of Youtube’s incredible content every single day!” (Cristos Goodrow, Youtube) “We move towards a world where video is at the heart of all our services” (Mark Zuckerberg, 27 juli 2016) “Video is where all of media is headed right now. There is no more valuable piece of property or entity then video in the world of media at all.” (Casey Neistat, 6 sept. 2016)

Categorie
Tags

2 Reacties

    media

    Carl, nu moet ik in dit geval ABN Amro ook niet helemaal ongelijk geven door zo te reageren. Ten eerste is mij nergens duidelijk geworden hoe het independer-onderzoek is uitgevoerd. Wat is de betrouwbaarheid van het onderzoek? Gezien de minimale spreiding van de scores (ze scoren overigens allemaal een voldoende) kan een kleine afwijking al leiden tot een hele andere ranking.

    Wellicht dat Independer de volgende keer het onderzoek moet laten uitvoeren door een erkend onderzoeksbureau!


    30 oktober 2004 om 09:01
    mark

    Grappig om vast te stellen dat de ABN AMRO zelfs niet naar de resultaten van een onderzoek luistert waaruit blijkt dat ze niet luisteren….


    31 oktober 2004 om 20:54

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!

Welke nieuwsbrief