Waarom de user experience volgens Google essentieel is voor je SEODe essentie van Google is: Jij zoekt iets. Google toont antwoorden.…
Blogserie: 5 typen experience en hun metrics (deel 5)Hoe beweeg je je naar een klant- en mensgerichte organisatie? Dan heb…
SEO staat voor search engine optimization, oftewel zoekmachineoptimalisatie. Geloof het of niet, maar bij die betekenis ligt een probleem. Het…
Vergelijk de vacatures van nu eens met die van tien jaar geleden. Zeker weten dat je in de archieven van…
Deel 1: out of stock- en 404-pagina’sDe homepage, productpagina, het winkelmandje en het bestelproces. Dit zijn de pagina’s waar vaak…
Als ik aan user onboarding denk, moet ik altijd denken aan het ‘IKEA-effect’. De emotionele achtbaan die je moet doorstaan bij het…
Je Achterban is de online community voor en door vakmensen, opgericht door CNV Vakmensen. Mensen met een gedeelde passie, expertise…
Over vijf jaar zitten er vijf miljard smartphones in de zakken van mensen overal ter wereld. Dat levert een berg aan…
volgens de sprekers van dsgnday 2015Volgende week vindt in Amsterdam weer Dsgnday plaats, dé conferentie op het gebied van webdesign en…
Hoe werkt het Hook Model in mobiele marketing?Toen ik voor het eerst las over het Hook Model van Nir Eyal in zijn…
Slimme virtuele assistenten, steeds geavanceerdere algoritmes en de groeiende berg aan persoonlijke en contextuele data waar in gegraven kan worden:…
Wat zijn de actuele uitdagingen voor bedrijven die de ultieme gebruikerservaring mogelijk willen maken? Waar loopt de UX-manager in 2015…