Een kleiner aantal programma’s bepaalt het totale kijkvolume voor televisieAfgelopen dinsdagavond werd het 8 uur Journaal door krap 1,6 miljoen…
Nieuw onderzoek Ad Alliance toont optimale combinatie en volgorde van lineaire TV en online platformenVandaag gepubliceerd onderzoek van Ad Alliance…
Tv-kijken hoeft niet meer per se op de televisie, maar gebeurt op ieder schermTegenwoordig zijn er steeds meer mogelijkheden om…
Ik merk iets vreemds. Door het vaak thuis zijn en thuiswerken, maar ook door het wegvallen van de vele reclames…
VPRO’s Tegenlicht volgt activisten in aanloop naar Dag Tegen ReclameDoor het Corona-virus staat de tijd even stil, maar het is…
Robbert van der Hulst (M2Media): "Bedrijven zijn bang niemand meer te bereiken"YouTube, televisie, on demand: kijkgedrag is de afgelopen jaren…
Van sommige thema's kun je beter afblijvenShell kreeg er van langs bij Zondag met Lubach, met een boemerang die het…
Tv-reclame is minder effectief dan je dacht. Dat blijkt uit een grootschalig onderzoek in de VS naar de verkoopeffecten van…
Keizersgracht Conferentie op 20 november in samenwerking met MarketingfactsHoe moet het verder met het bereiksonderzoek? Moeten we het bereiksonderzoek niet…
Commercials en marketing in een tijd waarin we steeds minder televisie kijkenDeze week in de Namarama-podcast een gesprek met filmproducent…
Of je nu Netflix-abonnee bent of niet, het kon je onmogelijk zijn ontgaan dat het derde seizoen van misdaadserie La…
Want de nacht is donker als je het licht niet aansteektHet achtste en laatste seizoen van Game of Thrones loopt ten…