Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Dubbele identiteit vergt balanceerkunst

Als de identiteit eigenlijk uit twee tegenstrijdige identiteiten bestaat, kan dat problemen geven bij hoe stakeholders de organisatie begrijpen en waarderen.

Hoe tem je social media-verslaving?

Het persuasieve design is er continu op uit om de aandacht van de gebruikers te trekkenHyves, Twitter, Facebook, YouTube en…

Leiderschap van een Snollebolleke

Het ene jaar roepen we ‘naar links’ en het volgende jaar weer ‘naar rechts’Marketingleiderschap is essentieel voor ondernemingssucces. Toch hossen…

Hoe herkenbaar is influencer marketing voor Instagram gebruikers?

Influencers zijn inmiddels niet meer weg te denken uit campagnes. Influencers worden, vanwege hun bereik en band met hun volgers,…

De impact van de pandemie op merkkeuze: Navigeer je merk door de crisis

Tijdens de pandemie gaat er een meer verstandelijk proces vooraf aan het gevoel dat mensen hebben bij een merkCorona heeft…

Durf te twijfelen

'We mogen onze standpunten of overtuigingen niet laten verharden en we mogen niet verzanden in een meningencarrousel.'Ik maak mij zorgen…

9 dimensies om ‘goede’ webcare te beoordelen

Op welke aspecten moet je letten om je dienstverlening te verbeteren?“Heb ik je zo goed geholpen?” Het is een vraag…

Sponsorvermeldingen bij online content: wat vindt de praktijk?

​Transparantie over reclame op sociale media platforms zou een vanzelfsprekendheid moeten zijn. De Stichting Reclame Code stelt dan ook in…

SWOCC verlaagt drempel voor onderwijs

De stichting biedt marketingstudenten, -docenten en -onderzoekers en bibliotheken voortaan breed toegang tot de publicaties en de modellenbankMooi nieuws van…

Welke merkmodellen helpen de merkmanager?

Een model is een voorbeeld. Een nabootsing op kleinere schaal. Een vereenvoudigde weergave van de werkelijkheid. Een model is gemaakt…

De zin of onzin van merkmodellen

Zijn ze eigenlijk nog wel zinvol in deze tijd?Een merk is veel meer dan een naam en een logo. Belangrijker…