Merken van elke omvang kunnen AR integreren in hun marketingstrategie. Want met de ontwikkeling van technologie, wordt deze ook toegankelijker.
De nieuwste cijfers over social media gebruik in Nederland voor 2024 zijn bekend: LinkedIn is opvallend genoeg de grootste groeier en Threads blijkt nog geen grote bedreiging.
Nieuwe features voor LinkedIn bedrijfspagina’s, hoe Snapchat inspeelt op de groeiende AR-markt, YouTube’s emoji-tests, Instagram’s nieuwe functies en TikTok steeds transparanter over aanbevolen video’s.
Voor het eerst inzicht in het gebruik van Telegram, Discord, Clubhouse, Reddit en TwitchMinder Nederlanders maken dagelijks gebruik van Facebook…
Meer entertainment, positieve zelfexpressie en eindeloos scrollen door korte videocontentSocial media app TikTok haalt in wekelijks gebruik Instagram en Snapchat in…
De week van Koot is terug!Het nieuwe ABCDE van Marketing, het nieuwe social, natuurlijk audio en meer toepassingen voor de…
De Social Update van maart 2021In deze social update ontdek je meer over de nieuwe audio-only rooms en green screen-tool van…
De Social Update van februari 2021Blijf up-to-date over de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van social media. In deze social…
YouTube en Pinterest profiteren van extra vrije tijd in coronatijdHet TikTok-gebruik door jongeren stijgt explosief en heeft inmiddels Facebook gepasseerd in…
Wat is nu echt het effect voor bedrijven en organisaties als het gaat om customer service en customer experiencel? En…
De mogelijkheden voor adverteren op Facebook en Instagram zijn bij social marketeers natuurlijk bekend. Maar welke social-mediaplatformen kun je nog…
Een plek voor videocontent, branded AR lenses en e-commerceSnapchat heeft aangekondigd nog dit jaar bedrijfsprofielen te zullen lanceren. Op dit moment…