Hoe zet je digital PR succesvol in voor SEO?

Hannah Smith zet digital PR voornamelijk in voor SEO. Maar hoe pak je dat aan en zorg je dat het ook daadwerkelijk links genereert?

5 april 2023, 08:07 1346 x gelezen

Hannah Smith werkte 7 jaar in offline marketing en maakte in 2007 de switch naar online. Ze heeft veel ervaring met SEO en specialiseerde zich in creatieve content uitingen inzetten voor digital PR. Ze won verschillende awards en stond op het podium van onze andere MozCon, SearchLove, SMX en BrightonSEO. In deze aflevering deelt ze inzichten over hoe je digital PR succesvol inzet.

In deze aflevering praat Hannah Smith van Worderist over hoe je digital PR succesvol inzet voor het verkrijgen van links.

  • Wat is digital PR?
  • Wat zijn goede digital PR doelen en KPI’s
  • Voorbeelden van succesvolle digital PR campagnes
  • Learnings uit een grote benchmark study van digital PR campagnes
  • Het proces voor het creëren van een succesvolle digital PR campagne

Bekijk of luister de aflevering op Inbound4Cast en abonneer je op deze podcast via Spotify.

Jerrel Arkes
Freelance B2B organic growth consultant bij Arkes Marketing en Media BV

Ik help sinds 2008 organisaties om organisch te groeien. Hiervoor zet ik inbound marketing, demand generation, SEO, content marketing en marketing automation in. Sinds 2015 doe ik dit als freelancer voor B2B bedrijven. Daarnaast ga ik voor mijn podcast Inbound4Cast regelmatig in gesprek met collega marketeers.

Categorie
Tags
seo,

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!