Hoe zet je digital PR succesvol in voor SEO?
Hannah Smith zet digital PR voornamelijk in voor SEO. Maar hoe pak je dat aan en zorg je dat het ook daadwerkelijk links genereert?
Hannah Smith werkte 7 jaar in offline marketing en maakte in 2007 de switch naar online. Ze heeft veel ervaring met SEO en specialiseerde zich in creatieve content uitingen inzetten voor digital PR. Ze won verschillende awards en stond op het podium van onze andere MozCon, SearchLove, SMX en BrightonSEO. In deze aflevering deelt ze inzichten over hoe je digital PR succesvol inzet.
In deze aflevering praat Hannah Smith van Worderist over hoe je digital PR succesvol inzet voor het verkrijgen van links.
- Wat is digital PR?
- Wat zijn goede digital PR doelen en KPI’s
- Voorbeelden van succesvolle digital PR campagnes
- Learnings uit een grote benchmark study van digital PR campagnes
- Het proces voor het creëren van een succesvolle digital PR campagne
Bekijk of luister de aflevering op Inbound4Cast en abonneer je op deze podcast via Spotify.