Hoe entities invloed hebben op SEO
Olaf Kopp heeft enorm veel kennis over hoe entities SEO beïnvloeden. In deze podcast duiken we met Olaf de diepte in en zoomen we in op semantic search en E-E-A-T.
Olaf Kopp is co-founder en head of SEO bij Aufgesang. Hij schrijft onder andere voor Seach Engine Land en Search Engine Journal. Hij heeft meer dan 15 jaar SEO ervaring en heeft zich gespecialiseerd in semantic SEO, E-E-A-T en de customer journey. Hij is de auteur van het boek ‘Content Marketing along the Customer Journey’.
In deze aflevering van de Inbound4Cast vertelt Olaf Kopp van Aufgesang over hoe entities en E-E-A-T SEO veranderd hebben en nog verder gaan veranderen. Olaf vertelt onder andere over:
- Wat is semantic SEO?
- Wat zijn entities?
- De verschuiving van ‘strings’ naar ’things’.
- De evolutie van AI in relatie tot entities in search.
- Hoe entities vandaag SEO beïnvloeden.
- Kunnen we entities vergelijken met links voor SEO?
- Wat is iets een sterke entity en hoe word je een sterke entity?
- Hoe is E-E-A-T iets te maken met entities?
- Wat is het verschil tussen ‘document level’ en ‘entity level’ SEO?
- Bestaat ‘entity building’?
- Kun je de sterkte van een entity meten?
- Inzichten op basis van Google patent research.
- Het trainen van OpenAI GPT modellen door echte mensen.
- Microsoft search en AI vs. Google.
Je kunt deze aflevering ook luisteren via Inbound4Cast.com. En vergeet je niet te abonneren op Spotify.