Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Wat PR en marketing kunnen leren van de Netflix-serie Kitz

IJskoude lessen voor professionals vanuit een nieuwe serieDe afgelopen periode heeft Netflix een hoop nieuwe series gelanceerd. Eén daarvan is…

Tesla ondermijnt democratie omdat het niet met de pers praat

Vorige week kwam in het nieuws dat Tesla zijn pr-afdeling zou hebben opgedoekt. Als je sec die kop leest dan…

Moeten marketeers wel aan PR doen?

Alleen ga je sneller, maar samen kom je verderMoet je als marketeer wel zelf aan PR gaan doen, zoals Thea…

KLM: waarom zo’n angst voor Kassa’s Belbus?

Uit tal van onderzoeken blijkt dat goede klachtenafhandeling frustraties bij de klant voorkomt. Sterker nog: consumenten blijken  – indien een…

Marketeers: vergeet dat PR-bureau en zorg zelf voor je mediarelaties

Hoe zet je PR in als krachtig marketinginstrument?Het zou maar zo kunnen dat PR over een jaar of tien volledig…

Dit zijn tien tips waar goede PR om vraagt

Er zijn boeken vol geschreven over PR. Wil je goede PR bedrijven, dan heb ik tien tips voor je. Een…

De magische formule voor reclamemakers

Tien Dingen Die Ze Je Niet Vertellen Over Reclamemaken, Voordat Je Eraan Begint (3)Reclamemaker Herbert van Hoogdalem heeft de brandende ambitie om…

Merken en muziek: nemen artiesten de plek in van omstreden social influencers?

Een ‘Snelle Planga’, ‘Smoorverliefd’ of een ‘Slippertje’. Drie recente voorbeelden van artiesten die een nummer hebben uitgebracht in opdracht van…

Hoe werkt de PR van Martin Garrix en David Guetta?

José Woldring (The Media Nanny) over PR, marketing en advertisingJosé Woldring is oprichter van The Media Nanny, een bureau dat…

Waarom mediaoptredens een kans zijn voor CEO’s

Weg met de media-angst!Mediaoptredens: niet iets waar je als merk blij van wordt. De baas wordt vaak pas naar voren geschoven…

Spaarzaam vertrouwen en de vrijwillige aandacht voor merken

Aandachtsreeks: Zes observaties waarom aandacht superschaars is (4/6)Aandacht is de nieuwe valuta. In deze blogreeks deel ik wekelijks een observatie…

De impact van PR: van ballenbak naar boardroom

Het meetbaar maken van je marketing-inspanningen is één, maar je verhaal aan management overbrengen en draagvlak creëren, is de volgende…