IJskoude lessen voor professionals vanuit een nieuwe serieDe afgelopen periode heeft Netflix een hoop nieuwe series gelanceerd. Eén daarvan is…
Vorige week kwam in het nieuws dat Tesla zijn pr-afdeling zou hebben opgedoekt. Als je sec die kop leest dan…
Alleen ga je sneller, maar samen kom je verderMoet je als marketeer wel zelf aan PR gaan doen, zoals Thea…
Uit tal van onderzoeken blijkt dat goede klachtenafhandeling frustraties bij de klant voorkomt. Sterker nog: consumenten blijken – indien een…
Hoe zet je PR in als krachtig marketinginstrument?Het zou maar zo kunnen dat PR over een jaar of tien volledig…
Er zijn boeken vol geschreven over PR. Wil je goede PR bedrijven, dan heb ik tien tips voor je. Een…
Tien Dingen Die Ze Je Niet Vertellen Over Reclamemaken, Voordat Je Eraan Begint (3)Reclamemaker Herbert van Hoogdalem heeft de brandende ambitie om…
Een ‘Snelle Planga’, ‘Smoorverliefd’ of een ‘Slippertje’. Drie recente voorbeelden van artiesten die een nummer hebben uitgebracht in opdracht van…
José Woldring (The Media Nanny) over PR, marketing en advertisingJosé Woldring is oprichter van The Media Nanny, een bureau dat…
Weg met de media-angst!Mediaoptredens: niet iets waar je als merk blij van wordt. De baas wordt vaak pas naar voren geschoven…
Aandachtsreeks: Zes observaties waarom aandacht superschaars is (4/6)Aandacht is de nieuwe valuta. In deze blogreeks deel ik wekelijks een observatie…
Het meetbaar maken van je marketing-inspanningen is één, maar je verhaal aan management overbrengen en draagvlak creëren, is de volgende…