De directeur Business Development van DPG Media heeft een missie: marketing terug aan de top in het bedrijf brengen“Stop met…
Interview met de NIMA-directeurKirsten Andres, directeur van het Nederlands Instituut voor Marketing (NIMA), ziet uit naar NIMA Marketing Week, dat…
Peter van Balsfoort ( CEO BBP Media) roept marketeers op om te komen pionierenKun jij straks zeggen dat je erbij…
De merk- en designexpert spreekt op NMWZelfstandig merk- en designstrateeg Roel Stavorinus is één van de vele sprekers tijdens Nima…
NIMA Marketing Day wordt NIMA Marketing Week: 1,2 en 3 septemberDe kogel is door de Copraloods. De NIMA Marketing Day…
De marketingmanager van de bouwmarkt spreekt op NMWMarketingmanager Mariëlle Rooswinkel heeft net de herpositionering van Karwei afgerond en daarover komt…
De Instagram-expert spreekt op NMWKirsten Jassies is 'social media-trendwatcher', schrijver en heeft haar eigen bureau genaamd Just K. Spreken voor…
De directeur business development DPG Media spreekt op NMWWillem-Albert Bol, directeur business development bij DPG Media, belooft op NIMA Marketing…
De managing partner van The Pricing Company spreekt op NMWHet valt Tijs Rotmans, managing partner van The Pricing Company, op…
John Faasse spreekt op NMW over Gods eigen grachtenhuisJohn Faasse, expert in media-onderzoek, is sinds 1 februari 2020 koster/beheerder van…
[NIMA Marketing Week] Interview met Corné HoogendoornCorné Hoogendoorn is directeur marketing bij touroperator Corendon. Corona heeft de reisbranche als een…
Marvin Jacobs is een van de topsprekers op de NIMA Marketing Week van 1 t/m 3 september. Hij staat geprogrammeerd…