Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Willem-Albert Bol: ‘Mep je CEO eens een keer in elkaar’

De directeur Business Development van DPG Media heeft een missie: marketing terug aan de top in het bedrijf brengen“Stop met…

Kirsten Andres: ‘Ik erger me aan de slechte naam die marketing soms heeft’

Interview met de NIMA-directeurKirsten Andres, directeur van het Nederlands Instituut voor Marketing (NIMA), ziet uit naar NIMA Marketing Week, dat…

Met NIMA Marketing Week wordt volgende week veilig geschiedenis geschreven

Peter van Balsfoort ( CEO BBP Media) roept marketeers op om te komen pionierenKun jij straks zeggen dat je erbij…

Roel Stavorinus’ missie: marketeers en ontwerpers dichter bij elkaar brengen

De merk- en designexpert spreekt op NMWZelfstandig merk- en designstrateeg Roel Stavorinus is één van de vele sprekers tijdens Nima…

Luuk Ros: ‘NIMA Marketing Week is echt vóór en dóór marketeers’

NIMA Marketing Day wordt NIMA Marketing Week: 1,2 en 3 septemberDe kogel is door de Copraloods. De NIMA Marketing Day…

Mariëlle Rooswinkel zet Karwei in de klusmarkt neer

De marketingmanager van de bouwmarkt spreekt op NMWMarketingmanager Mariëlle Rooswinkel heeft net de herpositionering van Karwei afgerond en daarover komt…

Kirsten Jassies: ‘Facebook Business Manager is echt een horror-tool’

De Instagram-expert spreekt op NMWKirsten Jassies is 'social media-trendwatcher', schrijver en heeft haar eigen bureau genaamd Just K. Spreken voor…

Willem-Albert Bol: ‘Angst voert te vaak de boventoon in het marketingvak’

De directeur business development DPG Media spreekt op NMWWillem-Albert Bol, directeur business development bij DPG Media, belooft op NIMA Marketing…

Tijs Rotmans: ‘Klassieke pricing-uitgangspunten zijn ook nu relevant’

De managing partner van The Pricing Company spreekt op NMWHet valt Tijs Rotmans, managing partner van The Pricing Company, op…

Hoe de Amsterdamse Westerkerk YouTube ontdekte

John Faasse spreekt op NMW over Gods eigen grachtenhuisJohn Faasse, expert in media-onderzoek, is sinds 1 februari 2020 koster/beheerder van…

Hoe gaat Corendon om met corona?

[NIMA Marketing Week] Interview met Corné HoogendoornCorné Hoogendoorn is directeur marketing bij touroperator Corendon. Corona heeft de reisbranche als een…

Marvin Jacobs (Airborne): ‘Audio is krachtig middel voor merken om connectie met consument te maken’

Marvin Jacobs is een van de topsprekers op de NIMA Marketing Week van 1 t/m 3 september. Hij staat geprogrammeerd…