Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Influencer marketing schudt generatiegrenzen op

Influencer marketing verandert door onder andere de omarming van alle leeftijden met een piek in 40 tot en met 59 jaar. Het lijkt erop dat deze marketingstrategie eindelijk volwassen is geworden.

B2B Influencer Marketing met Webinars

Influencer marketing voor B2B bedrijven groeit aan populariteit en de combinatie met webinars werkt goed. In deze podcast ga ik hierover in gesprek met Anton Shulke.

Influencer marketing trends voor 2023

Deze white paper van Stellar geeft een gedetailleerd overzicht van de top 10 influencer marketing en social media trends die je moet volgen om je campagnes te optimaliseren en ook in 2023 voorop te blijven lopen.

Influencer marketing in de Benelux, met de focus op Nederland: De eerste studie is nu uit!

Influencer marketing biedt belangrijke mogelijkheden voor merken, bureaus en media. Maar wat is de werkelijke plaats ervan in het hart van marketingstrategieën in de Benelux?

De Metagids #13: Influencers in oorlogstijd

Informatieoorlog via TikTok en Telegram bereikt nieuw dieptepuntDe afgelopen week bereikte de informatieoorlog, de zogeheten TikTok oorlog, tussen het Westen en…

7 influencer marketing trends voor 2022

In 2021 groeiden de influencer marketing bestedingen met 42%, tot $13,8 miljard. Tegen het einde van 2022 zal dit naar…

Hoe prikkel je peer influencers om gezond gedrag te stimuleren?

Hoe motiveer je peer influencers om bepaald gezond gedrag vrijwillig te promoten? Nou, het is in ieder geval belangrijk om in…

‘De noodklok luidt voor influencer-marketing’

Gaat dit marketingkanaal 2030 halen?Nee, influencer-marketing is nog niet dood, schrijft Bradley Hoos, Chief Growth Officer van het Amerikaanse full-service…

Hoe haal je het meeste uit een klein influencer-marketingbudget?

5 tips om je budget te maximaliserenHet gebruik van micro-influencers kan een van de meest kosteneffectieve manieren zijn van social-mediamarketing,…

Welke sponsorvermeldingen helpen tieners snappen dat er reclame in influencer-video’s zit?

Jongeren tussen de 12 en 14 jaar hebben uitgebreidere sponsorvermeldingen nodig dan oudere tieners (15-16 jaar) om te begrijpen dat…

TikTok en Instagram zitten elkaar in de haren

Influencer-marketing nog het vaakst ingezet op Instagram, maar TikTok nadertInfluencer-marketing, het inzetten van een bekend persoon om je bedrijf of…

Lidl, Bosch en eBay – Dé YouTube-winnaars van 2020

"YouTube is een geweldige speeltuin voor creativiteit en bereikt in Duitsland elke maand meer dan 47 miljoen mensen"In Duitsland zijn…