Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Onderzoek: marktaandeel maakt minder uit voor digitale merken

In Harvard Business Review stellen onderzoekers, dat voor sterk gedigitaliseerde bedrijven, een groter marktaandeel minder extra winst oplevert. Want kleine merken hebben een inhaalslag gemaakt.

Nederlanders digitaal nog niet vaardig genoeg

Wetenschappers ontwikkelen tools om Nederlanders digitaal bij te spijkeren

Hoe de energietransitie en digitalisering elkaar kunnen versnellen

Digitalisering en verduurzaming vullen elkaar op meerdere manieren aan. De een faciliteert de ander, de een versterkt de zwakke plekken van de ander. Hoe werkt dat?

Martech kopen of bouwen gaat over talent, niet over tech

Wat moet je als (gedigitaliseerde) marketingafdeling doen om Martech te installeren, onderhouden en updaten?Slechts 19% van de marketeers (in B2B)…

Wat is digitale transformatie?

Wat is eigenlijk het verschil tussen digitalisering en digitale transformatie?Digitalisering heeft een grote impact op hoe we leren, werken, contacten…

‘Alsjeblieft, géén minister van Technologie’

Voor mij is dit wel een nieuw beleidsterreinIn deze eerste Week van Koot van dit nog prille jaar aandacht voor…

Digitalisering top of flop? Dat bepaal je zelf

Boekrecensie 'Uit het transformatiemoeras' van Menno LantingMenno Lanting weet alles over digitalisering. Hij begeleidt organisaties in de digitale transformatie. In…

Vijf redenen waarom jij ook een digitaal platform nodig hebt

Bol.com, Airbnb, Uber, Spotify, Picnic en natuurlijk Marketingfacts: allemaal bekende platformen die de afgelopen jaren ongekend groot en succesvol zijn…

ScanMovers maakt verhuizers tech savvy

Boyan Nijpels: 'We willen de verhuismarkt efficiënter en transparanter maken'Het begon allemaal met een eigen ervaring: een verhuizing binnen Nederland.…

Online marketing in 2020: de trends volgens IAB en Online Tuesday

Wat staat online marketing te wachten in dit nieuwe jaar? Die vraag hing nadrukkelijk boven de markt tijdens de traditiegetrouw…

Klant centraal, het mag wat kosten

De afgelopen vijftien jaar hebben marketeers hard gewerkt om de klant centraal te stellen. Direct klantcontact past echter niet goed…

Wat verdienen onze oosterburen in digital?

Een vergelijking van salarissen in de digitale industrie wijst uit dat productmanagers en UX-ontwerpers het meest verdienen en sociale media-managers…