In Harvard Business Review stellen onderzoekers, dat voor sterk gedigitaliseerde bedrijven, een groter marktaandeel minder extra winst oplevert. Want kleine merken hebben een inhaalslag gemaakt.
Wetenschappers ontwikkelen tools om Nederlanders digitaal bij te spijkeren
Digitalisering en verduurzaming vullen elkaar op meerdere manieren aan. De een faciliteert de ander, de een versterkt de zwakke plekken van de ander. Hoe werkt dat?
Wat moet je als (gedigitaliseerde) marketingafdeling doen om Martech te installeren, onderhouden en updaten?Slechts 19% van de marketeers (in B2B)…
Wat is eigenlijk het verschil tussen digitalisering en digitale transformatie?Digitalisering heeft een grote impact op hoe we leren, werken, contacten…
Voor mij is dit wel een nieuw beleidsterreinIn deze eerste Week van Koot van dit nog prille jaar aandacht voor…
Boekrecensie 'Uit het transformatiemoeras' van Menno LantingMenno Lanting weet alles over digitalisering. Hij begeleidt organisaties in de digitale transformatie. In…
Bol.com, Airbnb, Uber, Spotify, Picnic en natuurlijk Marketingfacts: allemaal bekende platformen die de afgelopen jaren ongekend groot en succesvol zijn…
Boyan Nijpels: 'We willen de verhuismarkt efficiënter en transparanter maken'Het begon allemaal met een eigen ervaring: een verhuizing binnen Nederland.…
Wat staat online marketing te wachten in dit nieuwe jaar? Die vraag hing nadrukkelijk boven de markt tijdens de traditiegetrouw…
De afgelopen vijftien jaar hebben marketeers hard gewerkt om de klant centraal te stellen. Direct klantcontact past echter niet goed…
Een vergelijking van salarissen in de digitale industrie wijst uit dat productmanagers en UX-ontwerpers het meest verdienen en sociale media-managers…