Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Digital Heroes wordt OrangeValley voor verdere optimalisatie digitale media

Digital Heroes was al onderdeel van OrangeValley. Met deze stap speelt het bedrijf in op het snel veranderende digitale landschap.

De kracht van “Data as a Product” in Marketing

Hoe 'Data as a Product' marketeers helpt om gericht en effectief de juiste Data- en AI keuzes te maken.

Datagedreven definities: Wat jij moet weten over first, second & third party data

In mijn vorige blog heb ik de onderwerpen: wat is data en wat de relatie is tussen business intelligence en market intelligence…

Gebruik een zandloper bij je datamarketing

Hoe krijg je intern alles zo op de rit dat het ook echt resultaat oplevert?Als datamarketeer, analist of datamarketing manager…

Gebruikers Google Analytics hebben een probleem

Nog altijd geen betrouwbaar raamwerk voor het vragen en vastleggen van toestemmingGoogle Analytics is sinds jaar en dag de meest…

Hoe kan je als organisatie het vertrouwen van consumenten (terug)winnen?

Data-gedreven processen kunnen organisaties enorme voordelen opleveren. Data levert – soms onverwachte – inzichten en trends op waarmee het mogelijk…

Platform partnership: Het moet meer zijn dan alleen het algoritme voeden met data

In dit drieluik beschrijf ik drie verschillende strategieën voor het post-third party cookie-tijdperk, die interessant zijn voor marketeers die worstelen…

‘Marketing verzuipt in data’

Bedrijven hebben vooral moeite met hoeveelheid en hebben geen mensen om die te analyseren72 procent van de marketingprofessionals in Europa…

Data-bedreven marketing heeft de toekomst

Wat ik heb gelezen in het nieuwe boek 'Data-bedreven marketing' van Danny Oosterveer.Je herkent het vast: je hebt een gave…

Digital analytics: de basics

BoekrecensieEr gaan maar weinig Nederlandstalige boeken uitgebreid in op digital analytics en dat is een drempel voor veel mensen om…

Stephan Okhuijsen (Datagraver): “Droge feiten geven houvast”

Nieuwgierigheid is zijn drijfveer. Stephan Okhuijsen, de man achter Datagraver, vraagt zich bijvoorbeeld af of het klopt dat er tegenwoordig meer grijze…

Meet de impact van je campagne in 5 stappen

Fragmentatie van media en kanalen, verschuiving van offline budgetten naar online en brandtracking-onderzoeken die geen antwoord geven op deze ontwikkelingen.…