Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

OBI4wan, Spotler Nederland en Squeezely samen verder als één organisatie

Spotler NL is een een data driven marketing software provider voor de Nederlandse markt.

Waarom maken consumenten gebruik van chatbots?

Organisaties zetten klantenservicechatbots in om tijd en geld te besparen. Maar wat zijn eigenlijk de redenen voor consumenten om een…

Chatbots met een attitude?

Zo geef je persoonlijkheid aan je virtuele medewerkerAls je het de consument vraagt zullen ze negen van de tien keer zeggen liever…

Irritatie over chatbots flink toegenomen

Zijn chatbots de toekomst? Tegenwoordig is de manier van contact die wij met bedrijven hebben meer en meer online. We…

Conversational marketing als nieuwe strategie

Wat is het en hoe kun je het inzetten?“Dé snelste manier om je bezoekers door je funnel heen te leiden…

Jean, de chatbot die wereldvrede moet brengen

Interview met Nadja Muller-Den Blijker (iThrive)Coaches werken volgens een vast stramien. Daarin staan veertig vragen in diverse varianten centraal. Die…

Hebben chatbots de menselijke supportmedewerker verstoten?

Chatbots werden ingeluid als dé nieuwe digitale ontwikkeling. Het zou zelfs zo’n gamechanger zijn dat het de ‘opvolger van de…

Hoe webcare in tien jaar tijd fundamenteel is veranderd

In de allereerste tweet die ik ooit plaatste, op 19 april 2009, was ik op zoek naar internationale voorbeelden van…

Van verkoper en HR-medewerker tot hulpsinterklaas: vijf manieren om chatbots in te zetten

Als consument worden we meer en meer verwend. Kom je op een website en heb je een vraag of opmerking…

Menselijke chatbots doen het beter dan formele chatbots. Supertof!

Steeds meer merken zetten chatbots in als aanvulling van hun webcarekanalen. Waar veel merken hun webcare-team trainen om de juiste…

Digital marketing in 2019: Datagedreven personaliseren en usability op één

Verslag Emerce Digital Marketing Live! 2019Maar liefst honderdtachtig sprekers deelden het beste en nieuwste van digital marketing tijdens Emerce Digital…

De beste chatbots zijn informatief én grappig

Nooit meer in de wachtstand als je belt naar een organisatie, maar direct geholpen worden. Dat klinkt als muziek in de oren.…