Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

BCE2024: ‘Het is waardevol om kennis over branded content uit te wisselen’

Bram de Leeuw is Creative Strategy Director &C the BrandStudio en een van de sprekers tijdens het Branded Content Event. Hij hoopt het in 2024 ‘een beetje luchtig te houden’.

BCE24: ‘De echte uitdaging nu is de privacykwestie’

Elise Kop is Crossmedia Consultant bij Mediahuis. Zij helpt de bezoekers van het ‘Branded Content Event’ editie 2024 hoe jongeren te bereiken: ‘Duik met ons in de GenZ-vibes!’

Klantbeleving en merkbeleving verdienen beter huwelijk

Merk- en CX-professionals: ga eens schouder-aan-schouder aan de slag!Hoe kan het toch dat het denken vanuit de customer journey en…

Marketeer, wees ook eens saai

Een oproep aan marketeers: richt je minder op hypes en begin eens met helpen.

Online Tuesday #92: ruzie maken over transmedia-storytelling

We zijn het allemaal eens over het belang van storytelling, toch? Dan zou je verwachten dat een fel debat niet…

Automatisch klantvriendelijk: zo verhoog je de leadconversie #spon

"Kan ik u ergens mee helpen?" De verkoper stelt de vraag op het juiste moment: op zoek naar het perfectkoffieapparaat was…

Native advertenties op nieuwswebsites: hoe transparant moet je zijn?

Native advertenties (gesponsorde nieuwsartikelen) kunnen bij lezers tot een hogere engagement leiden, maar mogelijk komt dit doordat lezers misleid worden.…

Vedetta wil dé online community voor vrouwenvoetbal worden

Er komt een nieuw voetbalmerk: Vedetta. Een heel ander merk dan typisch masculiene platformen als VI, Catenaccio of Voetbal Inside.…

Zichtbaarheid vergroten? Neem gewoon vijftig vakbladen over

Arrow Electronics: een gevalletje 'content marketing gone wild'Het is een vrij bizar voorbeeld van content marketing gone wild. Arrow Electronics,…

Herkennen consumenten sponsored posts van influencers op Facebook?

Onderzoek van SWOCC naar Sponsored-labelsInfluencer-marketing is hot. Beroemdheden zoals acteurs, topsporters en bekende vloggers worden steeds vaker ingezet om producten en merken…

De 10 belangrijke learnings van NU.nl over mobile native advertising

Het gevecht om de aandacht van de lezer: in gesprek met de lezers van NU.nlWat heb je aan goede content…

Charlotte Nijs (NU.nl): “Iedereen kan content maken, maar impact realiseren is een vak apart”

Naar aanleiding van een interview dat ik had met NU.nl’s hoofdredacteur Gert-Jaap Hoekman kreeg ik de vraag of ik ook de…