Merk- en CX-professionals: ga eens schouder-aan-schouder aan de slag!Hoe kan het toch dat het denken vanuit de customer journey en…
Een oproep aan marketeers: richt je minder op hypes en begin eens met helpen.
We zijn het allemaal eens over het belang van storytelling, toch? Dan zou je verwachten dat een fel debat niet…
"Kan ik u ergens mee helpen?" De verkoper stelt de vraag op het juiste moment: op zoek naar het perfectkoffieapparaat was…
Native advertenties (gesponsorde nieuwsartikelen) kunnen bij lezers tot een hogere engagement leiden, maar mogelijk komt dit doordat lezers misleid worden.…
Er komt een nieuw voetbalmerk: Vedetta. Een heel ander merk dan typisch masculiene platformen als VI, Catenaccio of Voetbal Inside.…
Arrow Electronics: een gevalletje 'content marketing gone wild'Het is een vrij bizar voorbeeld van content marketing gone wild. Arrow Electronics,…
Onderzoek van SWOCC naar Sponsored-labelsInfluencer-marketing is hot. Beroemdheden zoals acteurs, topsporters en bekende vloggers worden steeds vaker ingezet om producten en merken…
Het gevecht om de aandacht van de lezer: in gesprek met de lezers van NU.nlWat heb je aan goede content…
Naar aanleiding van een interview dat ik had met NU.nl’s hoofdredacteur Gert-Jaap Hoekman kreeg ik de vraag of ik ook de…
Blogs zijn razend populair. Voor iedere hobby of productcategorie is er wel een blog te vinden. Uiteraard is dit niet…
Conclusies gebaseerd op wetenschappelijk onderzoekNative advertising wordt vrijwel niet als een commerciële boodschap herkend. Minder dan 8 procent van de respondenten…