Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Klantbeleving en merkbeleving verdienen beter huwelijk

Merk- en CX-professionals: ga eens schouder-aan-schouder aan de slag!Hoe kan het toch dat het denken vanuit de customer journey en…

Marketeer, wees ook eens saai

Een oproep aan marketeers: richt je minder op hypes en begin eens met helpen.

Online Tuesday #92: ruzie maken over transmedia-storytelling

We zijn het allemaal eens over het belang van storytelling, toch? Dan zou je verwachten dat een fel debat niet…

Automatisch klantvriendelijk: zo verhoog je de leadconversie #spon

"Kan ik u ergens mee helpen?" De verkoper stelt de vraag op het juiste moment: op zoek naar het perfectkoffieapparaat was…

Native advertenties op nieuwswebsites: hoe transparant moet je zijn?

Native advertenties (gesponsorde nieuwsartikelen) kunnen bij lezers tot een hogere engagement leiden, maar mogelijk komt dit doordat lezers misleid worden.…

Vedetta wil dé online community voor vrouwenvoetbal worden

Er komt een nieuw voetbalmerk: Vedetta. Een heel ander merk dan typisch masculiene platformen als VI, Catenaccio of Voetbal Inside.…

Zichtbaarheid vergroten? Neem gewoon vijftig vakbladen over

Arrow Electronics: een gevalletje 'content marketing gone wild'Het is een vrij bizar voorbeeld van content marketing gone wild. Arrow Electronics,…

Herkennen consumenten sponsored posts van influencers op Facebook?

Onderzoek van SWOCC naar Sponsored-labelsInfluencer-marketing is hot. Beroemdheden zoals acteurs, topsporters en bekende vloggers worden steeds vaker ingezet om producten en merken…

De 10 belangrijke learnings van NU.nl over mobile native advertising

Het gevecht om de aandacht van de lezer: in gesprek met de lezers van NU.nlWat heb je aan goede content…

Charlotte Nijs (NU.nl): “Iedereen kan content maken, maar impact realiseren is een vak apart”

Naar aanleiding van een interview dat ik had met NU.nl’s hoofdredacteur Gert-Jaap Hoekman kreeg ik de vraag of ik ook de…

Eerlijk over sponsored content in blogs

Blogs zijn razend populair. Voor iedere hobby of productcategorie is er wel een blog te vinden. Uiteraard is dit niet…

Native advertising: ‘disclosures’ en het herkennen van commerciële content

Conclusies gebaseerd op wetenschappelijk onderzoekNative advertising wordt vrijwel niet als een commerciële boodschap herkend. Minder dan 8 procent van de respondenten…