Bram de Leeuw is Creative Strategy Director &C the BrandStudio en een van de sprekers tijdens het Branded Content Event. Hij hoopt het in 2024 ‘een beetje luchtig te houden’.
Elise Kop is Crossmedia Consultant bij Mediahuis. Zij helpt de bezoekers van het ‘Branded Content Event’ editie 2024 hoe jongeren te bereiken: ‘Duik met ons in de GenZ-vibes!’
Merk- en CX-professionals: ga eens schouder-aan-schouder aan de slag!Hoe kan het toch dat het denken vanuit de customer journey en…
Een oproep aan marketeers: richt je minder op hypes en begin eens met helpen.
We zijn het allemaal eens over het belang van storytelling, toch? Dan zou je verwachten dat een fel debat niet…
"Kan ik u ergens mee helpen?" De verkoper stelt de vraag op het juiste moment: op zoek naar het perfectkoffieapparaat was…
Native advertenties (gesponsorde nieuwsartikelen) kunnen bij lezers tot een hogere engagement leiden, maar mogelijk komt dit doordat lezers misleid worden.…
Er komt een nieuw voetbalmerk: Vedetta. Een heel ander merk dan typisch masculiene platformen als VI, Catenaccio of Voetbal Inside.…
Arrow Electronics: een gevalletje 'content marketing gone wild'Het is een vrij bizar voorbeeld van content marketing gone wild. Arrow Electronics,…
Onderzoek van SWOCC naar Sponsored-labelsInfluencer-marketing is hot. Beroemdheden zoals acteurs, topsporters en bekende vloggers worden steeds vaker ingezet om producten en merken…
Het gevecht om de aandacht van de lezer: in gesprek met de lezers van NU.nlWat heb je aan goede content…
Naar aanleiding van een interview dat ik had met NU.nl’s hoofdredacteur Gert-Jaap Hoekman kreeg ik de vraag of ik ook de…