Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Chatten met een algoritme: een mannelijke of vrouwelijke chatbot?

Wanneer je iets koopt, kan het prettig zijn als je daarbij advies krijgt van een behulpzame en deskundige medewerker. In…

Steven Van Belleghem: “AI laat menselijke vaardigheden beter tot hun recht komen”

Inmiddels erkent haast iedereen de disruptieve kracht van kunstmatige intelligentie. Alleen vragen legio bedrijven zich nog steeds af hoe ze…

Case: 1000+ pre-orders via chatbotmarketing

Chatbots. Je hoort er veel over en je ziet er ook steeds meer. Chatbots worden vooral ingezet voor het verbeteren…

Wat kan er nou fout gaan wanneer AI zelfstandig deelneemt aan het echte leven?

Vorige maand had Saoedi-Arabië de twijfelachtige eer om als eerste land ter wereld het staatsburgerschap aan de griezelig echte robot…

Waarom Oxxio inzet op een app first-strategie

Apps zijn dood, lang leven de bots. Dat was de strekking toen techgiganten als Microsoft en Facebook hun plannen voor…

Tim Heineke (I am POP): “Onze Facebook bots hebben 100% viewrates en 94% open rates”

Artiesten stoppen over het algemeen veel tijd in social media, maar dat leidt in de praktijk maar beperkt tot meer…

Verhoog je bereik via Facebook Messenger

Facebook messenger-ads geven je de mogelijkheid om je doelgroep direct te bereiken in een een-op-een-omgevingDigitale marketing is aan het veranderen.…

AI en customer service? Een kind van 6 kan emoties beter aanvoelen dan een computer

Wordt de contactcenteragent overbodig?Artificial intelligence lijkt het nieuwe toverwoord. Wat wordt de rol van AI op customer service? CustomerFirst stak…

Fadoa Schurer (Embot.ai): “Met een slimme bot verkoop je meer”

Uitgebreid onderzoek door de Universiteit van Oxford en Yale onder 260 kunstmatige intelligentie specialisten voorspelt dat een online verkoper in…

AI, bots en de vraag hoe marketing menselijk blijft

Online Tuesday #71 - AI en de vermenselijking van marketingMachines worden steeds slimmer en daarmee ook steeds menselijker. Er is…

“More Samantha than Siri” – James Temple over innovatie en chatbots op #TNW2017

In de komende 50 jaar maken we wederom grote stappen als het gaat om de performance van computers. Experts geven…

KLM zet samen met Facebook de conversatie centraal in hun sociale strategie

We kennen KLM als voorloper als het om social gaat: als een van de eerste bood de vliegtuigmaatschappij 24/7 snelle…