Dennis van Evert van bol.com en Koen van Lunteren van WUA in duopresentatie op NIMA Marketing Day 2022Dennis van Evert,…
In de perceptie van de consument zijn ook bol.com, IKEA en Google duurzame bedrijvenNadat Tony’s Chocolonely de afgelopen 4 jaar…
Rondom Sinterklaas is ook in 2021 door bedrijven ruim geld uitgegeven aan advertenties: meer dan 24,5 miljoen euro. Webwinkel bol.com staat…
Top 10 flink opgeschud door invloed coronacrisisIn de ranglijst van merken die volgens meer dan 5000 Nederlanders dit jaar de…
Corona stuwt Twinkle100 tot ongekende hoogte. Omzet e-commerce groeide ruim 45 procent.De redactie van Twinkle rangschikt en publiceert jaarlijks de grootste…
Over online waardering via e-mailWe worden graag gewaardeerd om wie we zijn en wat we doen. Dat is supermenselijk. Het…
Het socialmediaplatform is nog geen verkoopkanaal, maar het beweegt zich voorzichtig richting social commerceSocialmediaplatforms volgen elkaar in een rap tempo…
Interview met CMO Boukje TaphoornIn deze HelloMasters nemen we een kijkje bij de crème de la crème van e-commerce marketing.…
Marktplaatsen en vergelijkingssites, ze lijken zo handig. Als consument vind je snel de goedkoopste aanbieder van het product of de…
Nieuw dit jaar: checken hoe jij scoort met digital performance in vergelijking met je concurrentenIn de 2020-editie van de vanmorgen…
Met het duurzaam verpakken van je producten neem je als bedrijf je maatschappelijke verantwoordelijkheid om de impact op het milieu…
Plus: is er een negatief effect op je Google Shopping-performance? Drie tips om dit tegen te gaanDe komst van Amazon…