Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Ford overweegt om helemaal te stoppen met adverteren

CEO Ford: 'Ons model is in de war. We besteden 600 of 700 dollar per voertuig om het te promoten'.

Marketing the Rainbow: a pink Cadillac?

Auto's voor homo's: praten we dan over een Pink Cadillac?Aangezien er met de aankoop van een auto behoorlijk wat geld…

Hoe klantvriendelijk is de automotive-branche echt?

'Ja, je ziet het goed. De scores waren vooraf al ingevuld!'Je kent het vast. Je brengt je auto weg voor een…

Marketing&Facts: Adverteren via Connected TV

CTV-advertising verdringt mobile-advertisingDe manier waarop we televisiekijken is in de afgelopen jaren aanzienlijk veranderd. Van veelal lineair kijken is er…

Worden we nu éindelijk verlost van al die masculiene audiologo’s van automerken?

De subtiele kunst van branding is het vinden van een balans tussen onderscheidend vermogen en pasvorm. Je wil een eigen…

De vier insights uit een halfjaar Marketingfacts

Schrijven is meters maken; ‘Just do it’, zou Nike zeggenNa een halfjaar en ruim 75 posts verder zit mijn periode…

Bynco: unicorn in wording?

Innovatief platform schudt online (ver)kopen van tweedehands auto’s opKavak is Mexico’s eerste unicorn. Kavak? Ja, een platform voor tweedehands auto’s.…

Porsche verkoopt wat niemand nodig heeft, maar iedereen wil hebben

Ruurd Neurink, manager marketing & communicatie van het automerk, spreekt op NIMA Marketing WeekRuurd Neurink (36) is manager marketing &…

Krijgt reclame vrij spel in zelfrijdende auto’s?

Marketing en auto’s hebben natuurlijk alles met elkaar te maken. Maar marketing ín de auto zelf, dat is een terrein…

“We gaan netflixen in de auto”

Waarom klassieke autoproducenten het lastig gaan krijgenIn deze aflevering een gesprek met automotive business-consultant Jos van den Bergh over media,…

Innovaties en technologische ontwikkelingen bij Athlon

"Meegaan met technologische ontwikkelingen vraagt om kwetsbaarheid"In februari 2019 won Athlon.com de Zakelijke Lease studie in de Digital Sales Scan van…

Het succes van Racingnews365: “Formule 1 is onze passie”

Ruud Dimmers begon drie jaar geleden als liefhebber een website over Formule 1. Inmiddels is Racingnews365 uitgegroeid tot de grootste…