CEO Ford: 'Ons model is in de war. We besteden 600 of 700 dollar per voertuig om het te promoten'.
'Ja, je ziet het goed. De scores waren vooraf al ingevuld!'Je kent het vast. Je brengt je auto weg voor een…
CTV-advertising verdringt mobile-advertisingDe manier waarop we televisiekijken is in de afgelopen jaren aanzienlijk veranderd. Van veelal lineair kijken is er…
De subtiele kunst van branding is het vinden van een balans tussen onderscheidend vermogen en pasvorm. Je wil een eigen…
Schrijven is meters maken; ‘Just do it’, zou Nike zeggenNa een halfjaar en ruim 75 posts verder zit mijn periode…
Innovatief platform schudt online (ver)kopen van tweedehands auto’s opKavak is Mexico’s eerste unicorn. Kavak? Ja, een platform voor tweedehands auto’s.…
Ruurd Neurink, manager marketing & communicatie van het automerk, spreekt op NIMA Marketing WeekRuurd Neurink (36) is manager marketing &…
Marketing en auto’s hebben natuurlijk alles met elkaar te maken. Maar marketing ín de auto zelf, dat is een terrein…
Waarom klassieke autoproducenten het lastig gaan krijgenIn deze aflevering een gesprek met automotive business-consultant Jos van den Bergh over media,…
"Meegaan met technologische ontwikkelingen vraagt om kwetsbaarheid"In februari 2019 won Athlon.com de Zakelijke Lease studie in de Digital Sales Scan van…
Ruud Dimmers begon drie jaar geleden als liefhebber een website over Formule 1. Inmiddels is Racingnews365 uitgegroeid tot de grootste…
Voorpublicatie uit het boek 'Denken als Elon Musk'Hoe kreeg Tesla mensen zo gek om meer dan een ton voor een…