Haal het maximale uit GPT4 voor contentcreatie

Hij investeerde in 2023 ruim 1.500 uur in ChatGPT4. In deze aflevering deelt Bob Ballings zijn learnings.

7 maart 2024, 15:36 2355 x gelezen

Bob Ballings schreef in 2023 een 240 pagina tellend e-book over schrijven met behulp van AI (GPT4). Waar begin je, wat werkt, wat niet. Privacy en ethiek, belangrijke onderwerpen voor elke organisatie. En de ene AI-expert zegt dit de ander dat, je ziet door de bomen het bos niet meer. In deze podcast deelt hij zijn learnings met Jerrel.

Bob Ballings praat vaak over een deep dive in het GPT4-model om de juiste output eruit te krijgen, en je te onderscheiden van de rest. Maar wat bedoelt hij hiermee? En hoe doe je dit?

Ik sprak onder andere hierover met hem in een nieuwe Inbound4Cast. Daarnaast kwamen onderwerpen voorbij als wordt prompt engineering wel of niet overschat? Discrimineert AI meer of minder dan mensen? Waarom moet je een ChatGPT Team-account gebruiken? Wat zijn risico’s op het gebied van privacy en data delen? En nog veel meer.

Je vindt de aflevering ook op Inbound4Cast.com, Spotify of YouTube.

Jerrel Arkes
B2B organic marketing consultant bij B2Brands

B2B marketing is veranderd. Lead generatie kent steeds meer uitdagingen. Kopers kiezen vaak al voordat de buyer journey is gestart. Wat betekent dat voor jouw aanpak? Ik help vanuit B2Brands kennisintensieve B2B bedrijven van strategie tot uitvoering met de creatie en distributie van impactvolle content. Daarmee transformeren we jouw bedrijf naar een sterk merk. Ik geloof daarbij in de kracht van organisch groeien (organic marketing). Sinds 2008 heb ik hier vele MKB en enterprise organisaties mee geholpen. Sinds 2024 doe ik dit vanuit B2Brands.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!