6PACK kan succes ‘Yo Oma’-commercial niet aan

21 september 2004, 19:35

Wegens enorm succes is de commercial (tijdelijk) van de website verwijderd

Schrijven we net vandaag een aardig stukje over het succes van de ‘Yo Oma’-campagne, blijkt vanavond de website plat te gaan vanwege het enorme succes. Daarmee wordt nog maar eens duidelijk dat we nog een lange weg hebben te gaan met internet.

Huh? Neukia.nl? Okay dan: douweegberts.wmv.

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

3 Reacties

    Anders

    Internet is sowieso een houtje-touwtje-medium zolang we nog spreken in begrippen van “bandbreedte” en “dataverkeer”. Over twintig jaar moeten ze aan papa vragen wat die woorden betekenen.

    Wat dit geval betreft, het is nu natuurlijk wel simpelweg een kwestie van “It adds to the mystery”. Half Nederland speurt nu naarstig het web af op zoek naar dat ene filmpje. Zou haast een opzetje kunnen zijn 🙂


    21 september 2004 om 21:22
    Christ / Adverto

    Het zou mij inderdaad helemaal niks verbazen als het pure opzet betreft. Ik kan me niet voorstellen dat DE in zo’n geval van ’teveel dataverkeer’ niet in de buidel tast om er voor te zorgen dat de commercial online beschikbaar blijft. Door deze mededeling wordt je nog meer geprikkeld om het filmpje te pakken te krijgen.

    Is er niemand van de marketingafdeling van DE die dit weblog leest en een tipje van de sluier kan/wil oplichten? (desnoods over een tijdje als de hype weer iets is afgevlakt)


    22 september 2004 om 06:07
    media

    @Anders, begrijp niet helemaal je reactie. Het is toch nooit beweerd dat DE hier zelf niet achter zat!? De video was het resultaat van een competitie georganiseerd vanuit 6pack maar zover ik weet was DE daar atijd van op de hoogte. Of heb ik nu een stuk van de film gemist?


    27 oktober 2004 om 08:30

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!